Skip to content

Despre mine si BlogCity

Aprilie 11, 2007

EuCum va spuneam si la about ma numesc Mihnea Boiangiu. Am descoperit internetul acum 10 ani, dar am inceput sa il exploatez nu de multa vreme. Acum ceva timp un foarte bun prieten si coleg mi-a aratat ca din Internet se pot scoate si bani. O perioada am cochetat cu designul, apoi am incercat sa descopar limbajele de programare. Am trecut apoi la bani pe net propriu-zis, prin programe PPC si PTR.

Mi-am indreptat atentia spre BlackHat SEO participand la discutii pe forumul Syndk8, de unde l-am cunoscut si pe Zetu. Apoi mi-am dat seama ca WhiteHat este viitorul si in special blogurile. Lucrez la cateva proiecte cu Mentol, printre care DevicePedia.com.

BlogCity este un blog personal cu pareri si sfaturi privitoare la blogging, internet si business-ul online. De ce BlogCity? Am ales acest nume fiindca din perspectiva mea blogosfera este de fapt un oras virtual, o lume pestrita sau cum ar zice englezul un „American pie”. In speranta ca nu o sa va plictisesc, vreau sa va multumesc ca sunteti alaturi de BlogCity.

Daca vreti sa imi transmiteti ceva prin mail, o puteti face la acesta adresa: mihnea.boiangiu[at]gmail.com

5 comentarii leave one →
  1. Aprilie 17, 2007 4:33 am

    Bafta cu blogul🙂. As zice totusi sa bagi un RSS feed mai la vedere. N-am vazut nimic pe pagina. Noroc ca le gaseste Firefox automat🙂.

  2. mihnea permalink
    Aprilie 17, 2007 11:22 am

    Mi-am facut feed-ul abia aseara, si azi o sa pun link. Merci de mesaj

  3. Silviu permalink
    Iulie 12, 2007 2:13 pm

    Salut! Cred ca ar fi foarte util sa postezi si cateva coordonate pentru cei care vor sa te contacteze(email, telefon). Merci!

  4. Iulie 12, 2007 4:54 pm

    Silviu m-am gandit sa fac asta, dar voi posta doar mail. Nu vreau va telefonul personal sa apara pe net.

Trackbacks

  1. Don’t Google me! « The world is mine…

Lasă un răspuns

