Skip to content

10 modalitati sa cresti rapid traficul pe blogul tau

Aprilie 19, 2007

Cresti cu BlogCityAm fost intrebat de diverse persoane cum ar putea sa isi creasca traficul de pe blog. Pentru blogurile in limba engleza sunt mult mai multe posibilitati decat pentru cele in limba romana. Dar nu am sa insist pe acestea pentru ca ne intereseaza blogurile in limba romana. Despre celelalte voi discuta intr-un articol viitor. Am notat pe o lista cateva indicatii care v-ar putea ajuta sa aduceti trafic rapid pe blogurile voastre.

  1. Genereaza continut de calitate si vei atrage imediat niste fani (vezi fatacusoarele)
  2. Pune un link catre feed-ul tau (lumea mai citeste si feed-uri)
  3. Fa-ti prieteni in blogosfera
  4. Creaza-ti un brand
  5. Posteaza comentarii pe alte bloguri (dar fara sa bati campii ca intri la spam)
  6. Fii activ pe forumuri (ce zici de Blogoree.ro)
  7. Trimite link-uri spre blogul principal de pe bloguri secundare ( Yahoo 360, MSN Space, Blogspot sau WordPress te pot ajuta)
  8. Schimb de link-uri cu bloguri similare
  9. Redirectioneaza traficul de pe domenii pe care nu le mai folosesti
  10. Citeste BlogCity constant!

Sper sa va foloseasca setul de reguli de mai sus in cautarea rapida de trafic. Daca obtineti rezultate as fi bucuros sa aflu. Multa bafta!

10 comentarii leave one →
  1. Alexandra Ivan permalink
    Aprilie 20, 2007 3:59 pm

    Mihnea, iti multumesc pentru remarca legata de „Ganduri ratacite”!

  2. Aprilie 20, 2007 4:47 pm

    Cu placere, Alexandra! Am spus adevarul. Continutul de calitate este rege, si tu scrii foarte frumos.

  3. Iulie 23, 2007 10:22 am

    Ce parere aveti despre sansele unui blog literar alternativ (www.ebuchete.ro), aflat la inceput de drum (e mai mic de o luna!), tinand cont ca vine dintr-o zona deja patinata de nume mari: Hyperliteratura (hyperliteratura.reea.net) si Club literar (www.clubliterar.com)? Si ce marketing ar trebui sa adopte un astfel de blog, tinand cont ca cel mai bun blogzin din domeniu (hypera) nu are mai mult de 1000 de vizitatori unici, dupa 3 ani de existenta?

    Va multumesc anticipat pt. raspuns!

  4. Iulie 23, 2007 4:47 pm

    M-am uitat pe blogul tau. Imi place stilul de exprimare, insa as vrea sa iti fac cateva recomandari.

    Prima ar fi o tema de blog mai „ergonomica”. Adica sa nu fie atat de lata, iar scrisul ceva mai mic. Pe mine ma oboseste la citit.

    In al doilea rand ar trebui sa instalezi niste pluginuri pentru SEO, pentru functionalitate etc.

    Blogul hyper are 900 de unici pe saptamana, ceea ce inseamna undeva la 130/zi.

    Daca il vei promova bine in comunitati literare probabil vei atrage mai multi fani.

    Bafta!

  5. August 2, 2008 7:09 am

    Sti vreo lista de directoare in care sa promovez si eu chestai asta ? http://www.designdecorativ.ro

  6. Noiembrie 13, 2008 3:20 pm

    Nu am inteles la punctul 7, cum adica?

  7. Noiembrie 13, 2008 6:12 pm

    Adica iti creezi niste conturi pe wordpress, blogspot, yahoo 360 si pui linkuri spre pagina ta.

  8. Noiembrie 15, 2008 12:26 am

    pe 360 am incercat si eu insa nu stiu daca ma ajuta cu ceva :-??

  9. Aprilie 16, 2009 8:36 pm

    Ultima,aia cu citeste constant blogsity.ro mi-a placut:)

Trackbacks

  1. 10 modalitati sa ajungi un blogger de succes | Blogging tips, SEO, monetizing

Lasă un răspuns

