Skip to content

Zoso cel accidentat

Mai 14, 2007

ZosoPe pagina de la Apropo.ro aveti o poza cu Zoso cel accidentat. Abia acum mi-am dat seama cat de urata a fost cazatura. In poza alaturata il puteti vedea pe Zoso.

Ce sa zic… trebuie sa fie optimist si sa priveasca jumatatea buna a paharului. Ma refer acum la atentia pe care a primit-o din partea media si a blogosferei. Totusi n-as da o cazatura ca asta pe notorietate. Multa sanatate!

2 comentarii leave one →
  1. Mai 14, 2007 8:39 pm

    Zoso nu avea nevoie de atentie din partea media sau a blogosferei.

  2. Mai 14, 2007 8:46 pm

    Poate ca nu avea, dar a primit-o. Eu nu m-as supara sa vorbeasca de mine la stiri la ora 8. Dar cum am mai zis, nu mi-as dori sa obtin atentie in acest mod si probabil ca nimeni nu ar dori asta.

Lasă un răspuns

