Skip to content

„Cat era de agresiva tiganca asta imputita…”

Mai 21, 2007

Din ciclul „Gaozari oratori”, Popey ne fulgera cu niste cuvinte de inalta clasa – „tiganca imputita”. Am ramas blocat de ce am auzit. Mi-a intarit inca o data convingerea ca am facut bine votand DA. Totusi chestia cu 5 minute a fost decisiva in decizia mea.

Maine ma astept sa o bata pe vreuna sau sa ii dea un sut in cur si sa o faca curva proasta. La asta se rezuma politicienii. Asteptam cu interes prima flegma in ochiul curios al reporterului sau injuratura printre dinti ‘Tu-ti gura ma-tii!Life sux!

No comments yet

Lasă un răspuns

