Skip to content

Blogoree Romanian Tour la Iasi

Iunie 26, 2007

Incep prin a spune ca astazi n-am putut face nimic din cauza caldurii. Este o vreme insuportabila pentru mine. Trecand la subiect, vreau sa va povestesc cateva aventuri. Drumul spre Iasi a fost lung si anevoios. Am trecut printr-o furtuna cum n-am mai vazut, am vazut accidente, copaci cazuti si alte chestii.

Blogoree Romanian Tour la Iasi

In Iasi am ajuns destul de tarziu si n-am avut timp sa ne odihnim, asa ca tin sa imi cer scuze celor cu care n-am apucat sa vorbesc prea mult. Mi-a placut Iasiul. Este un oras care merita vizitat. Initial a mers la o terasa din Copou, dar fiindca lautarii (mai mult manelisti) au inceput sa ne cante pe la masa, am plecat la terasa Yes. Acolo am stat pana pe la 12 cred cu bloggerii din Iasi.

Apoi Tony ne-a dus la un gratar pe bucium, intr-o formatie restransa. Tot din cauza oboselii n-am rezistat decat pana pe la ora 1:30. Am mers la Hotelul Studis unde ne-am cazat. Am fost foarte multumit de conditii si chiar il recomand. Duminica dimineata am reusit sa il mai prind pe Darius ca sa imi dea o imbratisare inainte de a lua trenul spre Cluj-Napoca.

La intoarcere am trecut prin Vaslui, Barlad, Tecuci. Bobby ne-a dus la statuia lui Stefan cel Mare de la Podul Inalt. Ne-am scaldat in Siret la ideea lui Adi. La Buzau am mai facut o statie la Vlad, apoi am ajuns in Bucuresti. A fost distractiv, ne-am simtit bine. Urmatoarea locatie va fi Constanta din cate am inteles, insa poate ne vedem la o intalnire organizata la Pitesti.

Aveti cateva poze la Adi Sunhunter.

No comments yet

Lasă un răspuns

