Skip to content

Americanii ofera servicii pentru idioti!

Iulie 4, 2007

Stiti foarte bine ca americanul de rand este foarte idiot. Toate companiile americane incearca sa isi gadile in cur consumatorii, dar in acelasi timp ii trateaza ca pe niste idioti. Spun chestia asta fiindca m-am lovit de niste formulari idioate pentru idioti atunci cand am solicitat asistenta suportului Godaddy.

Am avut niste domenii inregistrate la RegisterFly(care au dat faliment) si Godaddy au preluat aceste domenii. Am inceput sa intampin probleme si cu ei. Unele domenii au devenit inactive, chiar daca trebuiau sa expire anul viitor. Le-am cerut ajutorul celor de la suport. M-am chinuit cam o saptamana si ceva sa rezolv problema. Eu le explicam ce s-a intamplat, ca unul din domenii nu imi apare in administration area si nu am cum sa il reinnoiesc si ei imi raspundeau evaziv, sa imi verific corect datele de login. Am primit acelasi raspuns de cel putin 5 ori, pana cand m-au apucat dracii. Eu nu suport sa fiu luat de prost, mai ales atunci cand stiu ca am dreptate. Dupa ce le-am trimis niste mailuri in care mi-am exprimat nemultumirea si le-am explicat ca nu sunt un idiot si folosesc contul corect s-au hotarat sa imi rezolve problema. Cred ca au vrut sa imi testeze rabdarea sau, au urmat niste proceduri pentru idioti.

Nu credeam ca Godaddy sunt asa de batuti in cap. Ma asteptam la mai mult profesionalism din partea lor. Chiar ma gandeam serios sa le telefonez, fiindca domeniul in cauza avea ceva PR si nu imi convenea sa il pierd. Pe chestia asta le dau o bila neagra si le spun ca sunt niste gaozari idioti.

2 comentarii leave one →
  1. Octombrie 21, 2007 10:15 pm

    they’ll have you suicidal suicida. Joey Hadassah.

  2. Octombrie 21, 2007 11:27 pm

    n-am inteles ce vrea asta. voi?

Lasă un răspuns

