Skip to content

Nu imi face plugin!

Iulie 12, 2007

Un prieten de-al meu isi facuse candva un blog despre investii financiare, despre pietele de capital si despre alte informatii folositoare investitorului. Dar si-a bagat un picior in netul mamii lui de blog si l-a parasit.

Blogul, care acum naufragiaza in deriva prin fundatura internetului, ar avea un mare succes, daca asta si-ar rupe 5 minute pe zi sa scrie dracu ceva acolo. Complication domne’! I-am zis sa imi dea datele de admin si de ftp sa ii fac un upgrade si sa ii instalez niste pluginuri. Iata si aici discutia pe mess:

eu: da-mi ce iti zisai sa iti fac upgrade
….
el: da nu-mi baga plugin
eu: de ce?
eu: ce stii tu ca face un plugin?
eu: zici de parca iti fac injectie
eu: nu imi face plugin
el: pt ce sa pui plugin
el: adik ce vrei sa faca ala?

Ha?

No comments yet

Lasă un răspuns

