Skip to content

Un weekend la Dunare

Iulie 17, 2007

Am fost in weekend la bunici. Ei locuiesc undeva pe malul Dunarii. Satul de atata caldura in Bucuresti, imi doream sa stau la plaja la Dunare si sa ma relaxez, sa scap de telefoane si de internet.

Dunarea era asa cum mi-o aminteam eu – linistita, putin tulbure si cu apa calda. Plaja unde alta data era plina de lume era acum pustie. Doar cateva vaci si un pastor modern cu celular se invarteau prin zona. Mai jos am dat linkuri de la doua poze cu Dunarea. Frumos!

http://www.flickr.com/photos/10160206@N07/835342047/in/photostream/

http://www.flickr.com/photos/10160206@N07/835342075/in/photostream/

No comments yet

Lasă un răspuns

