Skip to content

Probleme de securitate la WordPress

Iulie 18, 2007

Chiar astazi am descoperit ca Blogcity a fost „hackuit”. In blogroll aveam un link catre un site despre cazinouri. Bineinteles ca nu pusesem eu linkul si nici alte persoane cu acces. Mi-am dat seama ca nu facusem upgrade la versiunea 2.2.1. Aceeasi chestie am descoperit-o si la alt blog de pe acelasi server. La sectiunea Users aveam un subscriber suspect. Este foarte probabil ca prin aceasta subscriere la blog sa fi exploatat problema de securitate. Pentru a evita eventualele pierderi de date va sfatuiesc sa faceti imediat upgrade la versiunea noua de WordPress.

No comments yet

Lasă un răspuns

