Skip to content

Nu-mi mai trebuie Bucuresti

Iulie 23, 2007

M-am saturat de Bucuresti! Nu mai vreau caldura, praf, aglomeratie, tiganie. Am fost in weekend intr-un orasel de munte, unde viata se misca intr-un ritm mai incet. La Slanic Moldova puteam respira, puteam sta la soare fara sa mi se faca rau si ma puteam plimba in aer curat.

Nu stiu cate grade au fost sambata in Bucuresti, dar in Slanic era rece mai pe seara. Bucurestiul imi place primavara si toamna, iar de cand nu mai ninge imi place si iarna. Vara e insuportabila. Vreau la munte sa ma racoresc!

No comments yet

Lasă un răspuns

