Skip to content

Top25 Bloguri SEO

Iulie 24, 2007

Cei de la Daily Blog Tips au alcatuit un clasament al celor mai bune 25 de bloguri despre SEO (search engine optimization). Pentru acest top, editorii DBT au luat in calcul urmatorii indicatori: Page Rank, Alexa, numarul de subscriberi din Bloglines, autoritatea Technorati. Au facut un total si iata ce a iesit:

#1 Search Engine Land
#2 SEOBook
#3 SEO Moz
#4 Matt Cutts
#5 Search Engine Watch
#6 Search Engine Roundtable
#7 Search Engine Journal
#8 Online Marketing Blog
#9 Pronet Advertising
#10 Marketing Pilgrim
#11 SEO Chat
#12 Search Engine Guide
#13 SEO Blackhat
#14 Stuntdubl
#15 Graywolf’s SEO
#16 SEO by the SEA
#17 Link Building Blog
#18 Jim Boykin
#19 SEOpedia
#20 DaveN
#21 Bruce Clay
#22 Blue Hat SEO
#23 Tropical SEO
#24 SEO Refugee
#25 Search Views

via Daily Blog Tips

11 comentarii leave one →
  1. Iulie 24, 2007 2:27 pm

    De fapt sursa e DBT, si via mine😉

    Dar sssst.

  2. Iulie 24, 2007 2:36 pm

    Intre noi fie vorba, sursa e feedul DBT si via era Google Reader.:)

  3. Iulie 24, 2007 2:38 pm

    Fie ca tine😉

  4. Iulie 24, 2007 8:00 pm

    Am vb cu Daniel de la DBT si e de acord ca Top-ul este un pic irelevant pentru ca au luat in calcul prea putini factori (cei mai putin relevanti).

    I-am dat niste idei si o sa tina cont data viitoare si nu or sa mai apara MULTE dintre site-urile astea, mai ales ca multe nici nu mai sunt despre SEO ci sunt doar „MY blog”, un fel de blog personal.

  5. Iulie 24, 2007 10:08 pm

    My god. We have a kid.

    Eu scriu pentru cine vrea sa ma citeasca Alex, si pentru cei care au trecut de o anume maturitate.

    Incearca sa intelegi ca valoarea mea si a ceea ce scriu eu nu este data doar de catre tine sau de catre DBT, ci de toti cei care ma citesc.

    Problema ta personala mentine-o acolo🙂

  6. Iulie 24, 2007 11:19 pm

    Ti ce-mi place🙂

    Ca politicienii!

    N-am domle nimic cu tine. Te citesc, ai respectele mele. Doar ca nu trebuia sa apari acolo, ca tu nu mai esti blog de seo de mult. Esti mai mult un bestjobs asa!

  7. Iulie 25, 2007 12:08 am

    Ioane.. Daca mai pui la socoteala ca Bestjobs a fost cumparat cu vro’ 4 milioane Euro.. Merita sa fi „un bestjobs asa!”😉

  8. Iulie 25, 2007 12:11 am

    E ultima oara cand mai comentez Mezeiule, pentru ca se vede ca esti politician si ca ai o parere prea buna despre tine sau poate chiar nu te duce … ! Te salut si astept sa ne intalnim vreodata sa-mi dai raspunsul la intrebare!

    Stii ca raspunsul este „nu mai e blog de seo” dar e greu sa o spui😉 Sa fi sanatos😉

  9. Iulie 25, 2007 12:11 am

    Mai baieti, va rog eu sa lasati disputele… Mai bine facem un brainstorming despre afaceri!

  10. Iulie 25, 2007 12:14 am

    Mihnea, scuze ca am inceput aici polemici.

    Nu am nimic cu el, doar raspund la ce scrie.. Sunt pareri scrise online, care raman online scrise de fiecare tont🙂

    Si cum viata mea este online-ul, trebuie sa am drept la replica.

    Afaceri ? Anytime😉

  11. Iulie 25, 2007 12:43 am

    Uite asta mi-a placut cum a picat😉 Dreptul la replica. Poate ne impacam la vreo bere vreodata :))

    Am zis ca nu mai comentez (despre problema respectiva) si ma tin de cuvant. Noroace

Lasă un răspuns

