Skip to content

Delta Dunarii

Iulie 25, 2007

M-a invitat un prieten in Delta si fiindca vreau sa scap de jegul de Bucuresti am acceptat sa merg. N-am mai fost niciodata. Nu stiu ce implica, ce cheltuieli sunt, cum o sa ma descurc, dar vreau o aventura.

Dupa ce am googleit „Delta Dunarii” si am gasit ceva informatii, tot nu eram lamurit care e treaba pe acolo. Cazare e asigurata 25 lei/pers/noapte. Transport din Tulcea pana la Mila 23 este. Insa nu stiam cat costa o barca cu vasle sau cu motor pentru a ma plimba pe canale. Am ajuns pe blogul Delta Dunarii – Inedit care are foarte multe informatii utile. L-am contactat pe Horia, care este si administratorul blogului si m-a lamurit.

O barca cu vasle si vaslas e undeva la 70 ron/zi, dar pretul se poate schimba in functie de lungimea traseului, de numarul de persoane si de bagaje. O barca cu motor e 100 lei. La fel se negociaza la nr de persoane si la lungimea traseului.

Lasă un răspuns

