Skip to content

Dreptul la replica

Iulie 27, 2007

Esenta unui blog este comunicarea, interactiunea dintre blogger si cititori. Cand dreptul la replica nu exista, blogul nu exista. Zilele trecute am intalnit anumite reactii la comentarii pe bloguri.

ReplicaDreptul la opinie este liber. Nu toata lumea trebuie sa fie de acord cu ceea ce scrii tu, sau sa accepte ceea ce spui fara a riposta. Nu sunt de acord cu mesaje rasiste, cele care contin injurii sau cele care sunt off-topic. Dar atata timp cat cititorul si-a scris opinia cu articolul respectiv, trebuie sa il intelegi sau macar ii accepti spusele.

Dupa cum ziceam mai sus am intalnit niste frictiuni intre bloggeri zilele trecute. Alex Ion, care are un blog despre bani pe net, blogging si dezvoltare personala a scris la un moment dat un articol despre leadership. Mi-am zis parerea si el a tinut sa nu fie de acord cu mine, sa ma contrazica, dar pe messenger.

O alta situatie am vazut-o la Cristian Mezei in legatura cu Topul celor 25 bloguri de SEO. Pe blogul lui, Alex Ion a lasat un mesaj prin care ii spunea ca nu ar fi meritat sa intre in top. Drept reactie Cristi Mezei i-a raspuns ca daca nu ii convine sa nu il mai citeasca. Discutia a continuat prin alte comentarii pe blogul meu.

Acum vreo doua zile, Cotiso m-a intrebat cine este Alex Ion care i-a scris la un articol ca n-are dreptate, ca a fost prea agresiv. Apoi au continuat sa se dueleze in comentarii.
Ceea ce vroiam sa subliniez este ca nu intotdeauna vom avea parte de mesaje pe placul nostru si atunci trebuie sa reactionam cat mai normal, fara agresivitate. Dreptul la replica este liber!

*Daca ti-a placut acest articol, poti sa imi dai o bere cand ne vedem. Daca nu ne vedem accept si link.

2 comentarii leave one →
  1. Iulie 28, 2007 10:42 am

    Poate am fost si eu mai acid din cauza caldurii.

  2. Iulie 30, 2007 9:06 am

    Eu doar mi-am exprimat parerea.

Lasă un răspuns

