Skip to content

Am revenit din Delta Dunarii

August 7, 2007

Saptamana trecuta am plecat in Delta si m-am intors duminica. Dar abia astazi am avut timp sa povestesc. Destinatia din Delta a fost Mila 23, un satuc de lipoveni. Desi se afla in mijlocul apelor, oamenii de acolo sunt destul de dezvoltati. In sat exista magazin, bar si chiar discoteca. Barca este principalul mijloc de transport. Fiecare familie are cel putin trei barci dintre care una cu motor. Mi-a placut foarte mult ca oamenii erau grijulii cu pastrarea curateniei.

Dar acum sa vorbesc despre Delta. Cea mai tare distractie este plimbarea cu barca. Imi pare rau ca nu am fost de mai multe ori sa ma plimb. Barca cu motor costa 100 de lei/zi. Daca vrei ceva mai rapid si mai mare trebuie sa scoti din buzunar in jur de 300 de lei.

Intr-una din zile am fost campion la pescuit la undita: biban, platica, rosioara, caras. Am prins chiar si doua stiuci cu lanseta. Pe langa placerea pescuitului am reusit sa ma plimb pe acele canale neumblate de oameni.

Am inchiriat o barca si am plecat. Am trecut de lacul Trei Iezere si am intrat pe alte canale, apoi inca un lac. La distanta de 1 km erau pelicani, asa ca ne-am indreptat spre ei. Problema a aparut cand am constatat ca mororul barcii atingea fundul lacului. Apa era prea mica. M-am chinuit putin cu vaslele, fiindca batea si vantul. Apoi am continuat drumul pe alte canale. Era liniste, era salbaticie. Pasari de toate neamurile ne priveau de prin copaci. Atunci m-am gandit ce interesanta ar fi fost o vacanta cu cortul chiar in mijlocul naturii.

Iata si cateva imagini din Delta:

Delta Dunarii

Delta Dunarii

Delta Dunarii

Delta Dunarii

Delta Dunarii

O sa revin si cu alte detalii.

2 comentarii leave one →
  1. August 8, 2007 9:31 pm

    wow arata superb! de cand tot zic ca o sa merg prin delta…poate anul acesta chiar reusesc

Trackbacks

  1. Back in business | Blogging tips, SEO, monetizing

Lasă un răspuns

