Skip to content

Fenomene extreme din Grecia

Septembrie 11, 2007

M-am reintors din vacanta in Grecia. Pe langa distractia am avut si cateva probleme cum ar fi o furtuna cu grindina. Masina mea a iesit sifonata din aceasta furtuna. S-a ales cu parbrizul fisurat (spart), stopuri sparte si cu multe gaurele in tabla. Poate fi considerata norocoasa pe langa altele care s-au ales cu luneta facuta tandari, oglinzi rupte.

Surprinzator de repede am rezolvat constatarea la politia din Kassandria. A durat 5 min cu coada cu tot. Problema e ca ei au scris in limba greaca si eu trebuie sa traduc. Am cautat o firma de traduceri. Am dat peste SC CAMELEON CONSULTING SRL ce spuneau ca o traducere de o pagina din greaca in limba romana costa 30 de lei. Convanabil, am zis. Dupa ce m-am invartit ceva vreme pana i-am gasit am ajuns la fata locului. Pretul – 114 lei. Am ramas stupefiat. Am intrebat de ce si mi s-a raspuns ca s-au schimbat tarifele.  De ce nu erau modificate pe site? De ce nu mi-a spus la telefon? Trageti voi concluziile. Raspunsul la aceste intrebari a fost – „limba greaca este foarte grea!”

Eu am o dilema acum. Un traducator poate sa zica daca o limba este grea? Din moment ce el o stie, cum sa spuna ca e grea? Ori o stie ori nu. Punct. Si eu stiu engleza si daca ma intreaba o baba de la tara daca pot sa ii traduc eu pot sa ii spun ca e grea, fiindca pentru ea chiar e grea. Dar pentru mine nu e, fiindca o stiu.

Dupa niste nervi consumati de pomana, am gasit o alta firma care m-a rezolvat cu 30 de lei. Traducerea mea este foarte simpla. Are maxim 100 de cuvinte. Nu sunt termeni tehnici, doar scrie ca masina mea a fost avariata in timpul furtunii. Greeeeeeeeeeeuuuuuuuu!

Daca aveti o traducere din limba greaca in limba romana si vice versa  apelati la Metafrasis.

PS:  SC CAMELEON CONSULTING SRL va pierde multi clienti cu faza asta.

3 comentarii leave one →
  1. iuli permalink
    Septembrie 13, 2007 10:13 am

    …si noi am patit-o la siviri:D…al meu prieten are un hyundai accent si s-a varzuit toata tabla…aceeasi rezolvare rapida cu politia din kassandria…cu traducerea s-a descurcat cu o firumulita de pe la el din cartier care i-a luat 70RON…omul a platit fara sa mai caute alta…
    …faza nashpa la noi e cu asiromu’…care tine mortish ca aia din service sa-i indrepte toata tabla:))INCLUSIV CAPOTA!:))

  2. Horia permalink
    Septembrie 18, 2007 3:35 pm

    Se pare ca ai fost exact acolo unde am fost si eu… evident am patit la fel….. masina facuta praf de grindina doar ca au am ramas cu oglinzile si geamurile intregi. Poate chiar am facut si schimb de impresii….eu imi studiam Octavia RS. Oricum super utila treaba asta cu legalizatu’. Merg si eu la cei recomandati de tine. Bafta in continuare si ca un comentariu in plus: la anu’ tot acolo merg.

  3. Septembrie 18, 2007 3:55 pm

    Da Horia, cred ca am discutat dimineata, erai cu o Octavia neagra?Eu am stat vis-a-vis. Am un 206 gri.
    Ce mica e lumea:))
    Btw am rezolvat si cu asigurarea si m-am programat la service.

Lasă un răspuns

