Skip to content

De ce nu citesc carti

Septembrie 18, 2007

In ultima vreme, si mi-e rusine sa spun asta, n-am citit nicio carte. M-am apucat de cateva dar le-am uitat pe undeva prin casa. Internetul imi acapareaza tot mai mult timp. Daca inainte citeam o carte pe saptamana (in liceu, recunosc), acum citesc cateva zeci de bloguri. Si asa fac fata cu greu feed readerului prea aglomerat.

Sa fie oare fiindca am evoluat tehnologic vorbind? Sau sunt eu de vina?! Ideea e ca nu prea imi vine chef sa citesc o carte cand am o enciclopedie in spatele tastaturii. Daca stiti o solutie la boala asta sa ma anuntati va rog.

No comments yet

Lasă un răspuns

