Skip to content

Marlania romanului

Octombrie 17, 2007

N-am apucat sa scriu nimic despre asta, fiindca m-am luat cu altele. La SIAB 2007, a fost dezastru. N-am participat pentru ca nu mi s-a parut o afacere sa stau in trafic 5 ore, sa ma enervez si sa ma inghesui la SIAB.

Mi-a povestit un prieten care s-a dus ca femeile de la SIAB erau mai interesante decat masinile. De fapt pentru asta s-a dus romanul sa vada femei si mai putin masini. Foarte bine s-ar putea organiza un targ de femei, numa’ bunaciuni una si una. Celalalt procent care s-a dus sa vada masinile a lasat dezastru in urma. Poate ati vazut si voi masini zgariate, cu scaunele taiate, cu brichetele furate etc. In ultimele zile s-au incuiat masinile. De ce oare?

Pai fratilor, nu meritam nimic. Oricum organizatorii si-au atins scopul. Au vandut cam tot ce era la vedere, plus ca s-au ales cu foarte multe contracte. Mai dureaza pana cand se va construi o hala speciala pentru astfel de evenimente, pana vom avea infrastructura si pana cand se vor cizela toti toparlanii. N-am vrut sa ma inghesui cu idiotii care s-au dus sa faca poze la femei, cu balele curgandu-le pe piept. Am primit si eu niste poze cu o tanara care cica n-ar fi avut chiloti pe ea. Mi se pare destul de putin probabil, fiindca nu era pe centura, era totusi intr-un loc pe unde treceau si copii si oameni in varsta. Astfel tind sa cred ca era o poza prelucrata.

Cam asta ne putem astepta de la orice eveniment organizat pentru popor. Marlanie frate!

No comments yet

Lasă un răspuns

