Skip to content

Biserica si femeia

Octombrie 21, 2007

Am fost recent la un botez. In timpul botezului, probabil din lipsa de altceva am inceput sa ma gandesc de ce femeile nu sunt preotese (adica sa tine ele o parohie sau o slujba). Acum o sa vina credinciosii sa ma traga de urechi. Pentru cei care inca mai cred in biserica, in Adam si Eva le voi spune ca nu au ce cauta aici si nu mai trebuie sa citeasca in continuare.

Si totusi de ce doar barbatii au voie sa fie preoti? De ce femeile nu au voie in altar? Raspunsul bisericii este pentru ca sunt „murdare”. Prin murdare a se intelege ca au ciclu menstrual. De fapt o mare porcarie. Acelorasi credinciosi le sugerez sa studieze putin la anatomie si sa inteleaga acest fenomen. Pai daca verifica atent si alte vietuitoare vor observa ca si acestea au menstre. Deci sa poarte o catea pacatul Evei? Ce legatura are un animal care are menstruatie cu biserica?

Trecand peste asta, vreau sa atrag atentia oamenilor naivi asupra scursurilor care se cheama preoti. Am vazut preoti beti, hoti, turnatori (securisti), homosexuali, preoti care injura, persoane care nu au ce cauta pe la biserica. Cu ce sunt mai presus acesti oameni fata de niste femei? Prin faptul ca au coaie? Nu prea cred.

In alta ordine de idei nu stiu de ce femeile care vor egalitate pe toata linia nu organizeaza proteste improtriva bisericilor. Adica vor sa fie egale la salarii, la soferie, la inteligenta, la sport. Dar cum ramane cu religia? Va astept pe voi sa imi raspundeti. Si nu vreau sa imi aruncati in fata cu Biblia sau cu alte documente de indoctrinare. Eu sunt credincios in felul meu, cred in Dumnezeu, ma inchin in fiecare seara si spun o rugaciune pentru familia mea. Dar nu cred in institutia bisericii si cu atat mai putin in preotii aia infractori. Va astept cu mesaje.

One Comment leave one →
  1. jules permalink
    Martie 6, 2008 2:24 pm

    total de acord cu tine…nu ai cum sa crezi intr-o institutie care a ucis si persecutat mii de oameni in numele Domnului-cica…
    personal, ca femeie, am o adevarata repulsie pt biserica- nu merita scris cu majuscula – tocmai pt ca isi permite sa ne eticheteze ca ‘murdare’…eu nu ma simt murdara, si sunt convinsa ca nici Dumnezeu…

Lasă un răspuns

