Skip to content

Nu faceti Master la ASE

Octombrie 26, 2007

Chestia cu nu faceti Master la ASE se poate extrapola in Nu faceti master in Romania. Din lipsa de ocupatie m-am apucat de master. Bineinteles ca nu m-a dus capul sa fac ceva interesant si am ales sa fac la ASE – programul EUREF. Director de program este eminenta sa, Altar Moise.

Masterul in sine e o laba, scuzati-mi expresia. Vin sau nu profesori ce au cursuri tiparite sau nu. Adica il cel mai bun caz vei primi niste printuri pe care sa le copiezi. Altfel vei primi adrese de net, slideshow-uri si documente electronice. Ce s-a intamplat cu cartile d-le Altar?

Aceasta porcarie de master m-a costat 3600 lei adica vreo 1000 de euro cu aproximatie. Daca as fi investit in altceva eram mult mai bucuros. Continuand cu istoria masterului de doi lei, vreau sa va spun ca nu prea dadeam pe la scoala decat la examene si proiecte. Ori ca e la zi sau la distanta tot un drac.

La final am avut placerea de a fi umilit in ultimul hal si tratat ca ultimul rahat. De cine? Preanefericitul Altar Moise, Atotputernicul din ASE. El fiind director, da ordine peste tot. Lacheul sau era seminaristul Bobeica, un tanar pupincurist, asa cum sunt toti seminaristii din ASE sau rezidentii de la medicina. Comisia de evaluare trebuia sa fie formata din 4 profesori si un secretar fara drept de examinare. Eh, uite ca n-a fost asa. Am ajuns face-to-face cu Altar si cu Bobeica. Prezentarea lucrarii mele s-a rezumat la fixismul lui Altar asupra unor grafice, asupra calculului matematic ale unor sume prezentate cu titlu de informatie si in niciun caz ca analiza, continutul disertatiei neavand nicio importanta. Limita bunului simt a fost depasita, eu fiind intrerupt in mod continuu si neputandu-mi dezvolta ideile. Verdict – Necorespunzator! Cu alte cuvinte picat!!!

Cum poti sa pici la un examen oral? Uite asa. Urmatorul pas a fost sa trimit mail la rector si la decan. In aceeasi situatie s-au mai aflat inca 5-7 persoane, nu mai tin minte exact. Fiind o mica revolta doamna Decan s-a deranjat sa vina la discutii cu noi, fara a mai ajunge la rector. S-au prezentat Altar si Tatiana Mosteanu. Altar n-a recunoscut in niciun fel cat a fost de josnic. Am contestat comisia nealcatuita corespunzator si am primit o reevaluare. Au venit oameni grei in comisie: Altar, Stancu, Dardac si inca o doamna profesoara care n-avea treaba. Nu puteam obtine nota mai mare cu 2 puncte fata de nota trecuta. Mi-au dat 6, ca sa nu ma bucur prea mult.

In acest timp studentii care au avut lucrarea la Altar au primit note de la 8 in sus, respectiv foarte multi de 9 si 10. Acest profesor nesimtit sfideaza pe toata lumea si nimeni nu ia nicio masura in ASE. As fi foarte bucuros daca ar putea citi aceste randuri. Altar Moisa nu a fost sanctionat in niciun fel. Iarasi noi, prostii ne-am ales cu 3600 de lei date de pomana si cu note mici. As prefera oricand sa imi restituie banii si sa isi ia acea fituica de diploma.

Dupa terminarea ASE am ramas cu un gust amar. Coruptie, spagi, oameni de rahat. Sunt foarte putini aceia fata de care am un respect. Restul sunt niste corupti ce se ascund in fata unor titulaturi de mari profesori. Nu contest inteligenta, ci lipsa bunului simt. Ar mai fi fost multe de povestit aici, dar nu cred ca aveti chef sa cititi vreun roman.

PS: Altar Moise este un batran, probabil destul de senil, fixist si instabil psihic. Cam asta am vazut in timpul unui examen pe cand fuma in sala si s-a enervat ca nu aveau studentii foile capsate. Cred ca i-ar prinde bine o vacanta.

30 comentarii
  1. Decembrie 4, 2007 3:07 pm

    Am terminat si eu un master la Finante, nu Euref, dar unul tinut de aceeasi catedra si am mai multe comentarii la articolul dumneavoastra:
    – In primul rand imi place tonul, vreti sa dati impresia unui oarecare intelectual, sau macar a unei persoane care poate emite cateva idei.

    – Intre noi fie vorba, pentru ca tot pledati pentru deschiderea invatamantului romanesc, daca ati fi fost pe afara, dar , evident, nu ati fost, ati fi vazut ca acolo se preda dupa slide-uri sau lecture notes. Treaba asta cu manuale scoase de fiecare profesor este atat de comunista, asta a daunat invatamantului nostru. Da, exista text book-uri, dar ma indoiesc sincer ca ati fi putut intelege manuale in finante. Nu exista pregatirea necesara si sunt f matematizate. Ma indoiesc ca domnul Altar nu v-a recomandat niste carti la unul din cursurile la care n-ati fost.

    – Ce vroiam sa va mai scriu, a, da. Era chiar foarte enervant ca la unele mastere mai serioase sunt sanse mari sa nu intri in disertatie daca nu ai nimic original, iar la alte mastere mai slabe luau toti. In acelasi an in care ati terminat dumneavoastra Euref eu am terminat Dofin si intr-adevar, am aflat ca dumneavoatra (si alti 5-7) ati schimbat istoria. Profesorii nu au mai putut sa suporte, iar lucrarile erau atat de proaste, incat inimaginabilul s-a intamplat. Ati picat la disertatie, la examenul oral. Da mirati-va, se poate pica si la examenul oral. Va surprinde, nu? Doar ati platit atatia bani…

    – Intr-adevar, Altar Moisa nu a fost sanctionat in niciun fel pt ca a picat cele mai proaste lucrari care s-au vazut vreodata la un master, dupa cum a spus rectorul la urmatoarea sedinta deschisa la care am participat.

    – Mai spuneti ca v-ati saturat de ASE: coruptie, spagi, putini aceia fata de care aveti respect. Pai, as spune eu, daca ar fi existat coruptie si spagi, cel putin pentru profesorul acesta senil de care vorbiti, nu ati mai fi picat disertatia. Totul ar fi fost asa de simplu. Si mai spuneti ca sunt putini aceia fata de care aveti respect, poate vorbiti despre toti profesorii care v-au trecut la materii la care nu v-ati prezentat la niciun curs, dupa cum ati sustinut cu emfaza. Poate se numara si Becali printre oamenii pe care ii respectati?

    – Dar sa lasam asta. Ce ma scandalizeaza la articolul dumneavoastra este ca mai aveti curajul sa vorbiti despre faptul ca ati picat. Da, ati picat disertatia la unul dintre cele mai slabe mastere din ase, ati fost dupa aceea trecut din mila, cum spuneti dumneavoastra, ati luat doar 6, cand poate doreati 10, si nu pot sa cred ca nu v-a trecut prin cap ca s-ar putea ca dumneavoastra sa fi avut o lucrarea mult mai slaba fata de a altora. Trebuie sa gasim un vinovat din afara, si in cazul acesta a fost gasit profesorul respectiv. Stiti zicala aceea cu prostul nu e prost destul….

  2. Decembrie 4, 2007 7:30 pm

    Tot intre noi fie vorba, draga Ileana, poate si tu esti una dintre lacheii lui Altar. Totusi putin ma intereseaza asta. Nu ma intereseaza nici ca ai terminat Dofin si ca ai facut cursuri in strainatate. Oricum este pe langa realitate, asta e clar.

    Si ca sa iti raspund mai detaliat la ce prostii ai debitat, iti voi spune ca erau cursuri la care nu primeam niciun fel de suport de curs (nici electronic, nici scris) ci doar niste sliduri amarate. Nu e vina mea ca masterul e slab. Cine este director de program? De ce e slab? Teme pentru tine.

    NU esti tu in masura sa judeci cate de bune sau de proaste au fost lucrarile noastre. Poate nici nu stii ca profesorul meu indrumator a fost plecat prin strainatate neavand bunul simt sa dea cateva indicatii. Oricum nu dau vina pe el acum. Il invinuiesc pe Moise Altar pentru lipsa de respect fata de studenti. Nu ma impresioneaza valoarea lui ca profesor, ci valoarea lui ca OM.

    Stii cantecul de la BUG Mafia cu „N-ai fost acolo”? Te rog sa nu vorbesti prostii despre evaluarea la care am fost batjocorit alaturi de alti studenti. Nu sunt obligat sa ascult jignirile unui om senil si nu fiu tratat cu respect. Poate nu realizezi, dar sustinerea unei evaluari mincinoase nerespectand regulamentul ASE este o infractiune. Iar Moise Altar este un infractor oricat il poti tu ridica in slavi. La fel si lacheul Bobeica. De blamat este si conducerea Facultatii care nu a luat nicio masura disciplinara impotriva profesorului infractor. Si asta din ce motiv? Pentru ca in varsta? Pentru ca e senil? Pentru ca e prea invatat?

    Si ca sa poti dormi linistita, nu il respect pe Gigi Becali, dar ii respect pe aceia care sunt OAMENI.

    Si ca o concluzie pentru tine, vreau sa iti spun ca esti limitata in gandire. Nu poti sa vezi mai departe de ceea ce esti. Iti urez astfel succese in studierea provebului. Si… te rog… nu mai fi fudula.

  3. Decembrie 4, 2007 10:14 pm

    Cred sincer ca e o mare diferenta intre noi (si va rog sa va adresati si dumneavoastra tot la aceeasi persoana). Si ca sa terminam discutiile astea inutile si injositoare, va invit la o provocare. Postati lucrarea pe blog, sa vedem despre ce e vorba. Oare lucrarea e la fel de batjocoritoare pt ce inseamna scoala cum masterul a fost pt dumneavoastra? Deci ce spuneti? Acceptati povocarea sau o sa spuneti ca nu conteaza, oricum a trecut mult timp, erati doar grabit sa mai emiteti niste opinii, sa mai impartiti niste stigmate?

  4. Decembrie 4, 2007 10:27 pm

    Intotdeauna e o mare diferenta intre oameni in caz ca nu ai observat pana acum. Pe blogul meu folosesc ce limbaj vreau eu si ma adresez tot cum vreau eu. Daca ai probleme de comunicare te invit la somn.

    Nu discutam aici despre cat de valoroasa a fost lucrarea mea de master si despre cate ore am petrecut lucrand la ea. Nu vreau sa cred ca toate lucrarile au fost proaste, mai putin cele realizate de elevii lui Altar. In caz ca nu te-ai informat, verifica ce note au avut ei si ce note au avut ceilalti. Discutam aici despre corupti, despre oameni fara caracter si despre pupincuristi.

    Si n-ai inteles ceva. TU ai avut privilegiul sa poti comenta aici, si nu invers. Asa ca nu abuza te rog de bunavointa mea. Daca te intereseaza atat de mult lucrarea mea ne putem intalni ca sa o vezi si sa te linistesti, sau o poti cauta la ASE daca tot iti petreci timpul pe acolo. Vise frumoase!

  5. Decembrie 4, 2007 11:07 pm

    Ileana eu unul as fi curios sa stiu care-i numele tau complet ca vreau sa vad si eu ce lucrare ai avut la Dofin.

    Te ascunzi in spatele unor cuvinte de genul celor din Parlament care incearca sa rezolve o problema punctual, dar vorbesc numai pe langa.

    Altar este un profesor jalnic. Nu are tehnica, ii place sa faca misto de studenti ca nu stiu ce-i acela un portofoliu desi abia au intrat la ASE. Tu ii iei apararea acum si este evident ca probabil lucrezi cu el acum, cum zicea Mihnea esti in sleahta de pupincuristi acum, si sunt de acord.

    Altar taie si spanzura in ASE asa ca nu-l va sanctiona nimeni iar in continuare studentii sai vor invata singuri sau cu ajutorul seminaristilor. El face doar act de prezenta pentru ca desi am participat la mai toate cursurile predate de el in timpul facultatii (fabbv) a debitat prostii de fiecare data.

    Inca o chestie. Este afemeiat! Pacat ca nu se duce la domnisoarele de la matrimoniale sa rezolve si el problema. Poate si-ar mai reveni ca profesor.

  6. laprima permalink
    Decembrie 5, 2007 12:47 am

    Sunt de acord cu fostii mei colegi de facultate ….:). Aaaaaa….doamna Ileana…….ce indrumator ati avut la DOFIN ?

  7. ashes permalink
    Decembrie 5, 2007 10:27 pm

    din cate stiu eu, la DOFIN exista un singur indrumator…ghiciti? DOFIN ul chiar este un master de la care ies absolventi valorosi. asta nu inseamna ca este un master facut la standarde internationale pentru ca este departe de asa ceva… FABBV in general nu este o facultate de elita, in primul rand pentru ca are exagerat de multi studenti. la orice facultate care se respecta din UE sunt 100-200 de studenti nu 700 la zi+200 la distanta. pe de alta parte, e posibil ca oameni ca tine mihnea sa nu fi intrat sau sa nu fi terminat FABBV daca se facea o selectie riguroasa. somn usor si tie si uita de masterul EUREF pentru ca ceea ce ti s a intamplat tie este deja legenda.

  8. Decembrie 6, 2007 2:55 am

    Madam, nu mai raspunzi?
    Zoe fi barbata si raspunde la ce intreaba poporu ….

    Vreau sa-mi iau doza de text evlavios si cu multa carte in spate, si nu am de unde.

  9. Decembrie 6, 2007 12:59 pm

    @ashes. Si crezi ca e vina mea ca e managementul prost in ASE? Crezi ca ma intereseaza ca sunt 700 de studenti?

    Ma intereseaza doar faptul ca sunt corupti, nebuni si pupincuristi. Cred ca si acesti profesori trebuie testati psihologic din cand in cand. Nu crezi? Eu nu sunt singurul care se plange de nebunia lor, de managementul prost din ASE si de coruptie.

    Ce spui de Cozgarea (profesorul de informatica) ce a picat 75% din serie fara sa se uite pe lucrari. Iar dupa o contestatie semanata de protestatari au aparut note de 9 in loc de 4. Am exemple nenumarate despre ce se intampla in Bastiliei. Dar cine sa vada asta? Cine sa strige? Voi?

    Stiu foarte multe cazuri de coruptie din ASE care incep de la secretarele voastre ocupate tot timpul cu tigari si cafele si pana la profesori universitari. Ce spui de asta?

    Stiu, hotul neprins e negustor cinstit. Asa ca lasati-ma voi cu teoriile despre cat de buna sau de slaba e facultatea. Aici am tras un semnal de alarma asupra mizeriei din ASE ascunsa cu grija sub covorul tolerantei. Oricum tu nu imi schimbi opinia despre institutia ASE si despre oamenii de nimic ce pun umarul la distrugerea invatamantului.

    Si cum am mai spus sunt cativa fata de care am un respect, dar prefer sa nu ii enumar aici. Si inca un proverb pentru tine si pentru Ileanul Cosanzean (stie el mai bine): „Pestele de la cap se-mpute!”

  10. Walker permalink
    Decembrie 6, 2007 11:25 pm

    Petrecere. Banc. Cineva il intreaba pe James Bond cat e ceasul… Raspunsul: zece … doua fara zece….

    Cam asa pui tu problema Mihnea. Pentru tine esecul personal s-a tradus in disfunctionalitatea sistemului de invatamant, plin de oameni corupti, sistem angrenat in productia pe banda rulanta a diplomelor… Recunoaste ca de aceea, te-ai inscris la acest master, pt ca erai interesat sa obtii o diploma… iar aici exista un cost, nu stiu daca de oportunitate, dar in tot cazul de vreo 3600 RON

    Daca ar fi sa analizam problema in extenso, intreaga Romanie este caracterizata de birocratie, spagi, nepotism, neprofesionalism si lista poate continua la nesfarsit. Insa asta nu inseamna ca trebuie sa arunci cu noroi in toti oamenii si sa-i acuzi acest lucru, in primul rand.

    In al doilea rand, se spune ca facultatile din ASE sunt mult mai usoare decat cele din politehnica si alte facultati… Deci, Mihnea, poate vrei ca noi sa te compatimim pe tine, dar sincer cred ai demonstrat ca nu ai putut trece de un nivel decent de exigenta pe care orice facultate pana la urma si-l impune. Si, tipic, pt romani, hai sa ne uitam in jurul nostru sa gasim un vinovat pt a ne eluda de propriile greseli, doar pt ca ai considerat ca daca ai dat 3600 RON, diploma era asigurata. Dar te-ai inselat! Si ce este mai grav este ca societatea romaneasca nu va evolua niciodata, daca ne agatam de tarele ei, daca stam sa ne plangem de mila si nu ne apucam o data sa fim constructivi, profesionisti si autodidacti in ceea ce facem.

    Nu ai scuze pt ca refuzi sa recunosti ca ai esuat la o disertatie la master! Dar, stii cum se spune, don’t worry be happy!

  11. Decembrie 7, 2007 2:23 am

    Ileana, vad ca acum te numesti Walker sau cine stie, poate folositi mai multi acelasi calculator. Stii de ce ma bucur acum? Ca mesajul meu a fost receptionat si ca va deranjeaza ceea ce ati citit. Va deranjeaza ca am facut public conflictul din ASE. Va deranjeaza ca vor mai fi multi ce va vor arata cu degetul.

    Esec? Te inseli. Eu sunt impacat cu mine si cu ceea ce am facut in ASE. Diploma de master nu valoreaza nimic nici pentru mine si nici pentru cariera mea. Nu ati inteles nimic din ce am spus eu aici. Am aruncat cu noroi in managementul din ASE, in birocratie. Daca tie iti place situatia din Romania in ceea ce priveste coruptia si birocratia este treaba ta. Eu vreau sa indrept lucrurile, vreau ca ceilalti sa nu se mai loveasca de aceleasi probleme ca si mine.

    Acel program de master a fost o mare pierdere de timp si de nervi. N-am invatat nimic nou fata de ce stiam din facultate, poate prea putin. Inca o data spun ca diploma nu valoreaza absolut nimic pentru mine. Drept urmare o las pentru Altar sa isi aprinda pipa in sala de curs.

    Si ca sa inchei, ce am scris mai sus nu e pentru ca imi plang de mila ci pentru ca am fost batjocorit in fata de un profesor si de intreg sistemul din ASE. Sper ca ati inteles mesajul.

  12. gica permalink
    Decembrie 8, 2007 10:32 pm

    mai, amice, pot spune ca ai fost batjocorit doar pentru ca meriti sa fii batjocorit. Eu am facut master-ul cu Altar si iti pot spune ca, daca te intereseaza domeniul si nu incerci doar sa iei un master (cum un labar ca tine se pare ca incearca) iti vei da seama ca este un foarte bun pedagog si ca ceea ce pare ca este total irelevant pentru viitorul tau, chiar conteaza. Asa ca, in loc sa-ti dai pareri care ar parea avizate in domeniu, mai bine te lasi de master si te apuci de o scoala de maturatori, de exemplu, unde ai sanse sa reusesti si sa nu te superi ca ti se cere sa maturi prea mult. Ai luat 6? Ma mir, dupa comentariile tale, probabil ca nu esti in stare sa iei nici un examen.

  13. gica permalink
    Decembrie 8, 2007 10:39 pm

    Intre timp, am mai citit si alte post-uri ale tale, si imi dau seama ca un idiot ca tine chiar nu trebuie sa aiba blog (desi suna nedemocratic). Dragul meu, tu afirmi foarte mandru ca nu ai fost la nici un curs, dar in schimb te astepti sa iei fara probleme examenele, desi tu nu intelegi despre ce e vorba. Esti exact genul de incompetent care ma deranjeaza cel mai tare, asa ca nu voi continua comentariile la adresa ta (desi ar fi multe, merita sanctionati tampiti ca tine) si iti voi spune doar atat: explici de ce proverbul „prostul daca nu-i fudul, parca nu e prost destul” exista

  14. Decembrie 9, 2007 1:55 pm

    Mai Gica esti un mare incompetent si un retardat. Nu stiu ce ai inteles tu din mesajul meu, dar e clar ca esti pe langa. Intai invata sa vorbesti frumos si apoi sa scrii.

    Totusi ti-am dat voie sa ma injuri ca sa vada lumea ce fel om esti. Daca nu te ascunzi mai Gica, spune si cum te cheama ca sa fii si tu democrat. Intelegi tu care e treaba? Eu nu m-am ascuns de nimeni si am spus lucrurilor pe nume. Bineinteles ca se vor gasi n ca tine care sa ma huleasca.

    Vrei sa mai citesti si alte bloguri? Cauta aici: http://www.blogcity.ro, http://www.brainding.wordpress.com, http://www.lautari.ro, http://www.cribfashion.com, http://www.devicepedia.com. Probabil ca nu ai ajuns la postul in care am spus ca pe blogul asta scriu despre ce imi place sau nu, despre viata, despre corupti, despre sistem, despre idioti ca tine ce se ascund in spatele unui pseudonim.

    Iti urez numai succese in viata si te rog pentru binele societatii, sa nu mai fii stupid. Si inca ceva. Aici eu voi avea intotdeauna ultimul cuvant de spus.

  15. Decembrie 9, 2007 6:29 pm

    Din acest moment comentariile le pastrati pentru voi. Discutia este incheiata!

  16. Iulie 23, 2008 11:28 am

    Va multumesc pentru mesaje, dar trebuie sa ma tin de cuvant si sa nu mai public mesajele noi. Daca mai aveti ceva de spus puteti sa scrieti aici:
    https://mihneaboiangiu.wordpress.com/2008/07/09/si-inca-una-din-ase/

  17. trruyty permalink
    Aprilie 8, 2009 8:35 pm

    Asa este . Sunt jegosiiii rau basinosiii astia de la Ase . Eu personal nu am nimic cu D-l Profesor Altar Moise . chiar imi e simpatic si imi place cum preda chiar am inteles materia. Dar sa umilesti un student e strigator la cer. Cu Bobeica am facut si yo nu mi s-a parut cine stie ce . cam papa lapte. Mi s-a facut lehamite. O sa ma razbun yo la momentu potrivit nu acum,.

  18. trruyty permalink
    Aprilie 8, 2009 8:37 pm

    Sa iasa dreacu la pensie . Ca mai are cateva basini in cur si se duce dreacu . Sigur in Iad ii locu.

  19. trruyty permalink
    Aprilie 8, 2009 8:40 pm

    Auzi ne mai si ameninta ca vine el la examen . si ca si ne lasa. Il blesteama astia de rup . Spagilariii dreacu ce sunt .

  20. student permalink
    Mai 2, 2009 10:44 pm

    Tot vorbiti de shapaga coruptie…vreau si io sa am de aface in sensu asta cu coruptul de altar pt ca ..cu el am 2 examene amandoua picate, si…vreau sa le trec :)))

  21. Ciprian permalink
    Mai 3, 2009 6:09 pm

    In mare stiu cum functioneaza sistemul din ASE,doar sunt student aici si mai dau si licenta anul asta(sper).Mihnea are mare dreptate cu spagarii,nepotismul si pupincuristii din ASE – asa e.Pentru mine facultatea asta e o mare pierdere de timp si nu numai la fel cum pentru altii a fost masterul.Am avut placerea de a asista la un curs al domnului Bobeica dar am plecat repede pentru ca oricum era neinteresant.Cat despre spagi…vai de mine…stiu cazuri concrete pe care poate le voi enumera intr-o zi aici sau pe alte bloguri in care prof. univ. dr. iau mita pentru a trece studentii.

    • student permalink
      Mai 6, 2009 2:00 pm

      inca odata…as da si n-am cui frate !

  22. Lady Deea permalink
    Mai 16, 2009 12:08 pm

    vara aceasta imi dau si eu licenta, ma gandesc destul de serios sa nu fac master tot in ASE. Dupa 3 ani de Contabilitate si Info de gestiune, in care am invatat putine lucruri practice si am intalnit profesori inepti si bascaliosi, ar insemna sa-mi bat joc de mine continuand tot in ase…

    fatuca asta ileana (desi e vechi comentariul ei) e prostuta, judeca un eveniment la care nu a fost martora. dar deh, e plina lumea de astfel de „rasariti”( ca si cei care au mai postat aici si au aparat vehement mizeria din ase). Sunt pe deplin de acord sa aperi integritatea ASE-ului, dar nu si neglijenta, coruptia si lipsa de respect a profesorilor.

    iar pe mihnea il socotiti in chip si fel, in ciuda faptului ca nu stiti prin ce a trecut.

    • student permalink
      Iunie 6, 2009 12:02 pm

      Tot ce ai scris aici este perfect adevarat. „Omul” acesta(daca il pot numi asa) nu are alta intentie decat sa umileasca studentii. Nu contest ca este un om inteligent dar asta nu ii da dreptul sa ne trateze in acest mod. Cu siguranta mai sunt multi care au patit acelasi lucru ca si tine.
      In momentul in care am mers sa fac contestatie la Modelare mi-a spus : „daca ai curaj…fa cerere la secretariat pentru recorectare”.

  23. student2 permalink
    Iunie 19, 2009 8:14 pm

    student da-mi un email pe love4pain30@yahoo.com te rog

  24. student2 permalink
    Iunie 19, 2009 8:18 pm

    E normal sa fii exmatriculat cu posibilitatea de reinmatriculaare in anul 1 din pricina examenului de Modelare?Dupa 3 ani de munca?Nu cred ca exagerez cu nimic cand spun ca dl Profesor Altar Moisa(ii respect pozitia si profesia inca) distruge vieti.

  25. maria permalink
    Iunie 23, 2009 11:20 pm

    mihnea, ar trebui sa uti ce s-a intamplat si sa mergi mai departe. Si eu sunt studenta la ASE, am licenta in curand. Sincera sa fiu nu sunt prea multumita de ce am intalnit in ase: ma refer la profesori, la cartile care tb sa le consultam ca bibliografie. Dar din pacate timpul s-a scurs si nu mai pot sa fac nimic. Oricum viata de zi cu zi n-are nicio legatura cu ce invatam noi in facultate. Putin ii pasa cuiva ca ai luat tu 10 sau 6 la dizertatie. Pentru angajator esti doar un factor de productie, cat timp iti atingi targetul te tine, apoi iti da cu piciorul. Sfatul meu: nu te mai complica sa facii oamenii ca ileana sa inteleaga.

  26. Alin permalink
    Iulie 7, 2009 2:34 am

    Prieteni va pot confirma prin dovezi tot ceea ce spune Mihnea. Eu sunt patit la licenta cu nesimtitul de Altar si cu lacheii lui, Bobeica si Necula. Am terminat F.A.B.Bv.
    -In primul rand nu a fost respectata structura comisiei (in care nu figura Necula iar Bobeica nu avea dreptul de a nota- fiind secretar) .Cand am facut contestatie la doamna Tatiana Mosteanu pe motiv ca notele au fost acordate de persoane ce nu faceau parte din comisie am fost facut mincinos, desi am print-screan-ul clar din care reiese componenta comisiei care era afisata si pe internet.-O sa atasez toate documentele!!!
    – Apoi, pe parcursul desfasurarii prezentarii am fost intrerupt de foarte multe ,nu am fost lasat sa-mi termin ideile ba mai mult am fost privit in sila de asa zisii domni profesori fiindu-mi adresate intrebari care nu aveau nici o legatura cu tema si la care spre surprinderea lor am raspuns. Nota? Putin peste 7? Explicatia?Aveam sa o aflu mai tarziu …Nu facusem licenta cu Altar…Doar elevii lui sunt suficienti de bine pregatiti!!! Nu vorbesc prostii -am dovezi! Am ramas socat dupa ce intr-o seara am inceput sa aranjez notele studentilor in functie de profesorii cu care facusera licenta.Din 8 note de 10 (116 studenti parca) ,7 sunt ale elevilor care au facut licenta cu el, ceilalti au intr-o majoritate evidenta note peste 9(a picat un singur student care nu avea nici o treaba cu facultatea);noi de la ceilalti profesori coordonatori note de 6, 7 cei mai fericiti 8. Nu este posibil sa-si bata un dobitoc joc de 3 ani de faculate doar ca sa-si arate el „muschii”.
    !!!!! Am vorbit cu profesorul coordonator. Din explicatia dumnealui am inteles ca e vorba de lasitate.” Nu am avut ce sa-i facem!!” Pe deoparte ii inteleg -Altar este un om influent. !!!!! Am vorbit cu doamna Tatiana Mosteanu -Initial amabila apoi foarte indiferenta si enervata de „tupeul meu” de a contesta nota la licenta si de a contesta comisia. Mai tarziu am primit de la niste prieteni carora le-am povestit ce s-a intamplat niste print-screanu-uri ale unor emailuri in care se poate vedea clar cum se aduna bani pentru asa zisul protocol de licenta. Bani adunati de o sefa de serie pentru presedintele comisiei preastimabila doamna Mosteanu.BANI ADUNATI PENTRU A CUMPARA INDULGENTA.Jenant!
    Nu mai comentez prea multe ca sunt plictisit si indignat de aceste intamplari.
    O sa atasez toate documentele si o sa vedeti ca sunt multe concluzii de tras ! Va raspund la intrebari cu placere (inclusiv domnilor implicati in aceasta poveste- spre norocul meu nu am continuat cu masterul la ASE).
    .

  27. Iulie 7, 2009 11:29 am

    Acesta a fost ultimul mesaj publicat pentru acest articol. Am spus la un moment dat ca nu mai dau voie la comentarii, dar cred nu oprisem optiunea din zona de adminstrare si cititorii inca puteau sa publice mesaje.

    Daca vreti dezbateti subiectul, va rog intrati pe articolul urmator:
    https://mihneaboiangiu.wordpress.com/2009/07/07/nu-faceti-master-la-ase-partea-a-2-a

Trackbacks

  1. Blogul ca arma | Blogging tips, SEO, monetizing

Comentariile sunt închise.

