Skip to content

Ce ai face cu un milion de euro?

Noiembrie 5, 2007

Ma gandeam asa ce as face daca as avea acum niste bani. Cand zic niste bani ma gandesc la un milion de euro. Si lista ar fi cam urmatoarea.

1. M-as muta din tara undeva in Austria, Elvetia, Suedia, Olanda, Danemarca unde lumea e civilizata si aerul e curat cu familie cu tot.

2. Mi-as deschide un restaurant unde l-as pune pe tata bucatar sef ca se pricepe.

3. Mi-as dezvolta reteaua de bloguri.

4. Mi-as cumpara cel mai bun Mac si un sistem audio misto.

5. Daca mi-ar mai ramane bani mi-as lua o barca fiindca imi place sa merg la pescuit.

Cam atat. In rest numai sanatate imi doresc.

No comments yet

Lasă un răspuns

