Skip to content

Don’t Google me!

Noiembrie 21, 2007

In ultimele zile am participat la niste cursuri de marketing online. Se pare ca a fost o alegere foarte buna fiindca am cunoscut niste oameni foarte inteligenti si foarte buni din online. Insa nu stiu cati dintre ei m-au cautat pe Google. Poate si colegii de training m-au cautat. De fapt stiu ca vreo cativa s-au uitat sigur sa vada cine dracu sunt. Problema e ca eu am mai multe bloguri, dar asta poate avea o vizibilitate mai mare. Asadar pot fi asociat cu e scris pe aici.

Pentru toti cei care mi-au cautat numele online: Asta e un blog personal unde pot scrie despre orice! Daca va simtiti ofensati in vreun fel va rog sa nu cititi!

Daca vrei sa aflati mai multe despre mine cititi pe BlogCity.ro.

No comments yet

Lasă un răspuns

