Skip to content

Blogul ca arma

Decembrie 4, 2007

Doamnelor, domnilor, blogul incepe sa devina o importanta unealta de comunicare. In cele ce urmeaza voi povesti o intamplare in care blogul a fost folosit ca arma. Google scoate la suprafata cele mai importante atuuri ale blogului. Dar sa va spun povestea.

ASEIn paralel cu acest blog pe care nu vreau sa il pangaresc cu tot felul de ineptii, mai detin unul pe wordpress. De ce? Fiindca uneori imi vine sa ma razvratesc asupra sistemului, asupra nedreptatilor, asupra societatii. Nu ma ascund de nimeni, iar acel blog imi poarta numele. Nu vreau sa ma ascund in spatele unui nickname, fiindca nu am nimic de ascuns. Intotdeauna am fost direct si nu mi-au placut pupincuristii si oamenii perfizi. Dar sa raman la subiect.

Pe acel blog, un alter ego al meu, am scris la un moment dat un articol despre cum am fost batjocorit la master de catre un profesor. Masterul in cauza se numeste EUREF, in cadrul Facultatii de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori – ASE Bucuresti. Profesorul in cauza se numeste Moisa Altar. Si in acel articol am lovit acolo unde durea mai tare (daca aveti timp va rog sa il cititi). Am adus acuzatii grele imaginii acestui profesor si ASE-ului. Nu regret nimic, fiindca tot ce am spus e adevarat 100%. O anume Ileana s-a trezit lezata de cele spuse acolo si mi-a tras un comentariu dur. I-am raspuns in acelasi ton strict la obiect.

Articolul a primit 9 vizite astazi, mai mult decat in orice alta zi. Astfel cred ca mesajul a fost receptionat de cine trebuia. Probabil daca as fi scris un mai asemanator catre ASE nici macar nu ar fi fost citit. Avantajul blogului este ca ofera si posibilitatea utilizatorului de a interactiona. Asadar, utilizatoarea Ileana si-a spus oful. Ma bucur ca mesajul meu a fost receptionat si ca a avut efectul scontat.

Dreptul la replica. Le dau lacheilor dreptul la replica. Prin bunavointa mea, Imparatul din Orasul Blogurilor, va declar hot si hotie si va dau acceptul de a posta comentarii pe blogul meu. Faca-se voia mea!

No comments yet

Lasă un răspuns

