Skip to content

Piata imobiliara e la pamant

Ianuarie 25, 2008

Recent am cautat o locuinta. Fiindca toate anunturile vin de la agentii am mers o anume agentie, nu spui care, sa vad respectivul imobil. Ca un cetatean respectabil am semnat contractul de vizionare inainte sa vad casa. Din pacate sau din fericire, locuinta mi-a placut. Asa a inceput o lunga „tiganeala” cu agentul respectiv. Nu dau nume deocamdata, dar cand voi incheia tranzactia o sa le fac publicitate negativa.

Ce vreau sa spun aici e ca desi am lucrat cu o mare agentie din Bucuresti, am fost dezamagit de serviciile lor, respectiv de oamenii lor. Pana in momentul in care l-am amenintat ca il dau in judecata, agentul respectiv imi punea piedici in achizitionarea locuintei. Cand a vazut ca nu are incotro s-a hotarat sa facem tranzactia. Deci cum sa va spun, am ajuns sa ma rog de agent sa faca tranzactia imobiliara, cand el din contra trebuie sa medieze discutiile dintre vanzator si proprietar.

Toata treaba asta mi-a lasat un gust amar fiindca aveam niste pretentii de la acea agentie. Data viitoare voi face ca orice om – nu mai semnez nimic si sar agentia. In businessul asta nu trebuie sa gandesti cu respect si nici cu inima, fiindca nimeni n-o face. Toti isi urmaresc interesul. Asadar, desi nu imi place sa o spun, va sugerez sa trageti tepe la agentii fiindca si ei fac acelasi lucru. Eu am fost mintit de mai multe ori in timpul tranzactiei, referitor la pretul de vanzare si la alte conditii. Norocul meu a fost ca am discutat direct cu proprietarul care era un baiat de treaba.

Cam asta se intampla in Romania: agentii de rahat, agenti de rahat, minciuna, mizerie, lipsa de respect, furturi. Sa deschideti ochii bine atunci cand semnati un contract indiferent de agentia la care ati apelat. Niciodata nu stii cand te paleste. Atentie la neatentie!

One Comment leave one →
  1. Stefan permalink
    Octombrie 21, 2008 4:56 pm

    Frate, nu ca sunt eu chitibusar, dar atat iti trebuie daca te-ai incurcat cu agentii. NU stii ca exista site-uri cu anunturi imobiliare direct de la particulari? Vezi poze, ai nr de telefon si adresa pe site, suni frumos si te duci si vizitezi proprietarul. Uite aici un site cu care mi-am cumparat eu casa: http://www.elephanto.ro. Eu am fost foarte multumit.

Lasă un răspuns

