Skip to content

Hacked

Martie 6, 2008

N-am mai scris in ultima vreme… Blocity a fost „hacked”. M-am trezit cu un <iframe> si cu un mesaj in Google cum ca acest site poate dauna computerului vizitatorului. Aceeasi chestie am patit si la www.lautari.ro. Sa fie oare din cauza hostingului (Dreamhost)? Chestia e ca mai am cateva siteuri, dar care se afla pe alte servere si nu au avut probleme.

Partea buna a lucrurilor e ca acum Google a scos mesajul de atentionare pentru Blogcity. Pot sa vina acum si vizitatori din motorul de cautare. Vreau sa spun ca procesul de eliminare a mesajului de atentionare din Google este destul de lung. A trebuit sa scot acel <iframe> apoi sa verific blogul in Webmaster Tools si nu in ultimul rand sa fac o cerere de verificare a siteului de catre Google. Totusi lautari.ro a ramas cu „ban”. Cine stie poate am si alte <iframe> instalate fara stirea mea.

No comments yet

Lasă un răspuns

