Skip to content

GSP se pricepe la spam

Mai 28, 2008

GSPM-am trezit cu newsletter de la GSP. Era ceva in legatura cu Euro2008. Eu niciodata nu ma abonez la newsletterul niciunei publicatii, la niciun blog, la niciun site fiindca folosesc RSS. Cum pot explica acest newsletter decat ca spam? Acum sa incep sa trimit si eu spam la contact@gsp.ro?

Mi-am lasat mailul probabil atunci cand am comentat pe vreunul din blogurile lor si ei s-au gandit sa faca putin marketing si sa imi trimita un newsletter. Si voi mai vorbiti de etica, de jurnalism, de drepturi, de politici… Vreau sa imi explice si mie cineva de ce dati spam?

Update: Spamul continua! Abia acum am incercat sa ma dezabonez fiindca aseara eram prea suparat si am apasat direct butonul de spam. Dar cum sa ma dezabonez cand linkul nu merge? Uite scuza lor:

Primiti acest mesaj in urma abonarii dvs pe site-ul nostru sau printr-un site partener. Daca nu mai doriti sa primiti mesaje de la noi sau considerati ca abonarea dvs s-a produs din greseala, va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru neplacerile provocate si sa va dezabonati. Va multumim.

Unde sa ma dezabonez spammerilor?

No comments yet

Lasă un răspuns

