Skip to content

Payback

Septembrie 10, 2008

E vremea masterelor. Absolventi de facultate, spera sa gaseasca masterul perfect. Dar unde? Majoritatea sa indreapta spre ASE. De ce? NU pot sa imi dau seama, cum nu am putut sa imi dau seama cand m-am inscris si eu. A fost cea mai mare greseala. Pana atunci imi alesesem bine scolile.

Dupa 1 an si jumatate in care nu am invatat aproape nimic nou, ci doar aceleasi cursuri ca si in faculatate, am constatat ca am aruncat banii pe fereastra. Am terminat cu un gust amar, intr-un clinch cu Moisa Altar, un profesor prea bolnav ca sa mai fie prin scoli.

Fiindca sistemul din ASE e corupt de la portar la rector, m-am hotarat sa scriu aici despre ce se intampla in ASE. Si actiunea mea a avut rezultat. Articolul NU faceti Master in ASE este cel mai citit de pe acest blog cu 3609 afisari la momentul actual. Sper ca macar o parte din cei care au citit sa isi fi schimbat parerea despre calitatea invatamantului si a profesorilor din ASE.

De exemplu uitati-va la corpul profesoral de la programul de master in marketing online. Eu refuz sa cred ca mosii aia de acolo stiu sa deschida calculatorul, ca stiu ce e aia web 2.0, blogging, ca stiu ce e un banner CPM, ca stiu ce e Google Adwords… Si lista mea poate continua.

No comments yet

Lasă un răspuns

