Skip to content

La circ

Mai 4, 2009

Cam de o luna a venit in Bucuresti circul Medrano, din Italia. Initial nu am vrut sa merg deoarece mi se parea destul de scump biletul pentru un spectacol de circ, dar am mers. Am stat in loja, chiar in primul rand si vreau sa iti zic ca m-a impresionat. Sincer nu ma asteptam la astfel de performante.

medrano_pic_03

Se spune ca circul este pentru copii si bunici, dar eu iti recomand sa mergi fiindca spectacolul este pentru toate varstele. M-am distrat copios la glumele clovnului si am trait la intensitate maxima cursa motociclistilor din cusca de fier. Ca sa nu mai spun ca animalele au fost extraordinare. Unii are zice ca incurajez exploatarea animalelor salbatice in folosul circarilor, dar vreau sa zic ca toate animalele aratau bine, ingrijite si curate. Si sunt sigur ca cei de la circ au mare grija de ele fiindca din asta isi castiga painea.

Biletele costa 30, 40 si 60 de lei, iar copii sub 3 ani nu platesc. Puteti face si rezervari pe siteul www.medrano.ro Circul va ramane in Bucuresti pana pe 17 mai (zona Parcului Moghioros, Dr. Taberei), dar vor fi gasiti si in Constanta in iulie si august.

Mai jos poti sa urmaresti un clip – http://vimeo.com/4058252

No comments yet

Lasă un răspuns

