Skip to content

Lipsa de inspiratie pentru campania BTRL

Iulie 3, 2009

Bleah! Dupa ce s-a ras aproape un an pe tema „sasa cai” cei de la Next Advertising au preluat acest viral. Sincer, nu mi se pare funny deloc acest spot.  Abia astept sa imi spuna bunica-mea gluma asta cu 2 cai frumosi! BTW incercati sa ii dati jos fusta idiotului din reclama. E penibil!

vs.

2 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 5, 2010 3:15 am

    L-ai facut idiot şi penibil pe individ şi nu te-a cenzurat nimeni. Eu am scris un articol cuminte dar adevarat legat de BT în care am anunţat că voi pune dovezile pe blog şi mi s-au blocat toate tagurile. În câteva ore de la postare articolul a dispărut de la toate etichetele. Dacă ţie nu ţi-a cenzurat wordpress-ul articolul să înţeleg ca a fost mai catolic decât papa cu mine?
    S-au băieţii ăştia simpatici au hackeri în soldă?
    Pentru conformitate verificaţi tag-urile din stânga articolului la acest link:
    http://doinapopescu.wordpress.com/2010/01/01/in-2010-se-termina-criza-dar-lacomia-bancilor/

    • Ianuarie 5, 2010 2:49 pm

      Doina, wordpress nu cenzureaza singur, ci doar daca cineva completeaza un raport de violare a terminilor si conditiilor. Din cate am vazut articolul tau nu e ofensator dar poate ca reprezinta „bad press” pentru BTRL si cineva de la departamentul de imagine a facut ce spuneam mai sus. Ceea ce am scris eu, este despre campania de marketing realizata de Next Advertising, si nu despre institutie.

Lasă un răspuns

