Skip to content

Ce stiti despre Internet UPC?

Iulie 7, 2009

Am fost azi sa platesc factura UPC si am primit o oferta 2Play – TV Digital+Internet Medium(12Mbps)-60 lei fara TVA, respectiv 72 lei daca am calculat corect. Eu am la acest moment pachetul TV Digital Medium care costa 45lei, iar internetul de la Fastlink mai costa inca 60 lei, ajungand la un total de 105 lei/luna. Scump!

Totusi internetul asta merge traznet si am 2 IP-uri. Ar mai fi si oferta de la RDS. De curand a ajuns si RDS in zona mea. Internetul merge bine si costa destul de putin comparabil cu alte oferte, insa nu sunt multumit de oferta TV.

Daca ati avut experiente cu UPC va rog sa imi lasati mesaje mai jos. Multumesc!

2 comentarii leave one →
  1. Radu permalink
    Iulie 8, 2009 10:10 am

    Potlestete cu internetul de la UPC. Cauta si tu putin pe google. Sunt singurii care folosesc FUP. Scrie de el in contract cu toate ca pe site este foarte roz totul.
    Uite aici niste linkuri http://forum.softpedia.com/index.php?s=ec4f04c3f8a08cf98bb1441dd2fb3024&showforum=334

    http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=218642&pid=6740298&st=1926&#entry6740298

    http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=199628&pid=6748337&st=252&#entry6748337

    Vrei sa dai jos 700MB de pe torenti in 3 zile???

  2. Iulie 14, 2009 12:54 pm

    si eu vreau sa plec de la UPC (am viteze de down mai mici decat cele de up; uneori) si am exact pachetul de care vorbesti( 2 Pay). la numarul de tf e imposibil de vorbit cu ei si pe mail m-am plictisit sa-i tot caut. din pacate in zona doar Orange ma poate ajuta dar aiciimi limiteaza viteza dupa ce traficul trece de 6 GB iar ceilalti ofertanti din zona sunt de 2 mai scumpi decat UPC.

Lasă un răspuns

