Skip to content

Mission 2009 @Pirate’s Inn, Navodari

August 2, 2009

Am fost si anul trecut si am zis sa merg si anul asta. Uitasem prin ce balamuc am trecut. ‘

Prima problema a omului doritor de distractie este accesul. Plaja Pirate’s Inn (Hanul Piratilor) se afla la aproximativ 10 km de la intrarea in statiunea Mamaia. Fiindca organizatorii n-au pus niciun mijloc de transport la dispozitie, oamenii au mers cu masinile proprii sau cu taxi. Si uite asa s-au creat niste cozi infernale la care mi-am pierdut timpul. Cat ar fi fost de simplu sa poti ajunge pe o centura/autostrada!

Problema nr. 2 a fost proasta organizare a concertelor. Nu a existat niciun orar. Ori veneai de la ora 8 PM si asteptai cat te tineau picioarele sau pana te lua foamea, ori veneai pe ghicite. De ce? Cred ca organizatorii s-au gandit ca o sa vanda mai mult, ca vine pulimea de la ora 8 si sta pana dimineata. Gresit!

Trei. Aveai de ales intre a bea o bere amestecata cu apa sau Smirnoff Ice. Restul erau sucuri, apa si inghetate. De ce nu existau si alte bauturi, n-am idee! Ori veneai pe treaba de acasa ori stateai pe sucuri. Niste baieti bagau un nashpet, mult mai simplu. V-ati prins, ca sunteti intelectuali, ce dracu’!

Cel mai mult imi pare rau ca n-am prins Groove Armada. Eu banuiam ca sunt dupa Tiesto, cum ar fi fost si normal, iar apoi Sven. Dar organizatorii au facut o shaorma cu muzica electronica si trance. Noroc ca a mai spalat rusinea Sven Vath. Din goana dupa profit si-au batut joc de participanti. Au amestecat stilurile in ambele seri. Drept dovada, peste jumatate din populatie s-a carat acasa dupa Armin, respectiv Tiesto.

In concluzie a fost de rahat, nu mai calc pe acolo in viata mea!

No comments yet

Lasă un răspuns

