Skip to content

Servicii Orange – Prepay

Noiembrie 19, 2009

Tocmai mi-am reincarcat cartela Orange cu 5 euro. Acum beneficiez de o oferta de la 321, la care primesc 800 min in retea si 800 sms in retea, 50 min nationale, totul cu 4 Euro. Pentru a activa oferta trebuie sa am in cont 4,5 Euro. Ok. Trimit mesaj la 321 stiind ca am in cont 5,44 Euro si primesc mesaj ca nu am suficienti bani in cont. WTF?! Mai incerc o data si nimic.

Sa sun la relatii cu clientii, zic. Dar care e numarul? Intru pe orange.ro si caut. Ajung la pagina asta http://www.orange.ro/asistenta/servicii-de-voce/index.html (vezi aici ca photo in cazul in care au modificat pagina).  Vad relatii clienti pentru abonati, dar pentru prepay nimic. Care e numarul? De ce nu e postat pe site? Ce fel de servicii aveti? OPC stie de treaba asta?

Ma apuc sa caut pe Google si gasesc niste discutii din care deduc eu ca numarul de relatii clienti pentru orange prepay este 444. Uite aici inca o discutie pe tema asta. Ei zic ca 444 e taxabil dupa un numar de apeluri. Totusi nu vad scrie undeva pe site chestia asta. Ar putea exista intr-un loc mai putin vizibil tocmai pentru a fi acoperiti impotriva unor reclamatii.

RUSINOS!

No comments yet

Lasă un răspuns

