Skip to content

Service Double G, Spatarul Preda, Bucuresti

Octombrie 28, 2010

Aici vreau sa spun cateva lucruri despre service Double G, din strada Spatarul Preda, nr. 7, Bucuresti.

De curand am dus masina la ei pentru o reparatie minora. Ca urmare a unui accident si a unei intelegeri amiabile am primit acceptul de la SC ASTRA SA sa imi repar masina. Din lista lunga de serviciuri am ales Double G din motive subiective, dar si fiindca am citit de bine despre ei.

Am avut de schimbat un far si un bandou, de intreptat aripa si capota motor, plus de vopsit o zona destul de mica. Reparatia a iesit ok, cu exceptia bandoului de plastic care nu a fost inlocuit, desi asigurarea imi daduse inlocuirea. Fiindca nu era o zgarietura prea mare si aveam nevoie de masina am luat-o asa. De obicei nu accept astfel de lucruri, dar am lasat de la mine. Totusi baiatul de la service incerca sa ma convinga ca bandoul e nou si ca asa a venit. Asadar aveti grija cand trebuie sa inlocuiti piese.

In fine, in afara de treaba asta, reparatia a iesit ok. Factura a fost de 2.000 lei. Masina este un Peugeot 206. Nu stiu daca e mult sau putin, dar pe deviz asiguratorul a trecut la timpi de reparatie 3.5 h pentru aripa si capota.  Am dus masina luni dupa amiaza si am luat-o joi dupa amiaza, desi mi-au spus ca dureaza pana sambata sau luni.

Recomand service-ul Double G fiindca au facut lucrarea rapid si bine, mai putin inlocuirea bandoului.

No comments yet

Lasă un răspuns

