Skip to content

Credit express hartuieste

Martie 16, 2011

Credit Express, o companie de recuperari create hartuieste oamenii dupa bunul plac. M-a sunat o duduie care dorea sa vorbeasca cu taica-meu, fiindca are niste creante, dar pe care nu mi le poate spune fiindca este un contract confidential. Si o intreb cum de are numele meu daca vrea sa vorbeasca cu el. Imi spune ca numarul apare pe contractul respectiv.

Sunt 100% sigur ca numarul meu nu apare pe acel document. Stiu si despre ce contract e vorba. Este abonamentul de Vodafone, pe care cei de la Vodafone nu au vrut sa il inchida atunci cand am cerut asta, ci dupa  o luna. Le urez succes lor si celor de la Credit Express in recuperarea creantei de 40 lei. Obsedati fiind de eficienta, vreau sa va asigur ca veti avea o rata de succes de 99.(9)%, si niciodata 100%.

Asadar Credit Express te rog sa nu ma hartuiesti. Daca nu ma insel este al treilea telefon pe care mi-l dati, si raspunsul meu va fi mereu acelasi. Nu imi veti baga mana in buzunar, so fuck off! Data viitoare va inregistrez apelul 😉

Hey, Credit Express this is bad press!

73 comentarii leave one →
  1. Stefania permalink
    August 4, 2011 11:23 am

    si eu sunt hartuita de aceasta firma in fiecare zi… MI se spune ca o cauta pe o doamna Popescu Daniela… Imi justifica prin faptul ca numarul meu de telefon le-a fost dat sa sune si sa imi aduca la cunostinta :)) =)) I-am sfatuit sa se intereseze la Orange de cand sunt posesoarea abonamentului de telefon si sa nu ma mai hartuiasca… 🙂 Vor sa recupereze o suna de bani pe care aceasta doamna, Daniela Popescu, o datoreaza la UPC 🙂 problema lor, doar ca am sfatuit-o pe dna care m-a sunat sa nu ma mai hartuiasca. Asta ultima data… ca ma suna aproape in fiecare zi acelasi numar de telefon

  2. maria permalink
    Septembrie 10, 2011 8:02 am

    in aceasta dimineata de sambata 10 09 2011 am fost si eu sunata de aceasta firma fantoma si mi sa spus ca am de achitat la ei o restanta de 46 RON din 13 01 2011 precum am ridicat o comanda de la posta ceea ce nu sa intamplat .M_a tinut la telefon o jumatate de ora si ma hartuit ca am de achitat acea suma de care eu nu am habar .O SA DEPUN O PLANGERE LA P0OLITIE IMPOTRIVA LOR si va sfatuiesc sa faceti acelasi lucru si voi c ei care sunteti hartuiti de aceasta firma.

  3. maria permalink
    Septembrie 10, 2011 8:08 am

    sunt tot maria de mai sus si am uitat sa va intreb daca si voi sunteti sunati tot de acest nr. de telefon 0310801818 ?

  4. Cris permalink
    Septembrie 22, 2011 7:14 pm

    Buna, si eu am primit o somatie tot de la Credit Express in vederea recuperarii asa zisului „debit” pe care l-as avea ,ca nu am mai platit facturile pentru servicii de internet furnizate de firma Omninet, cumparata intre timp de New Com Telecomunicatii.
    Din moment ce ei nu au inregistrat cererea mea de reziliere de contract din 2008 august(ultima factura platita in iulie a fost) , si au suspendat furnizarea serviciilor de internet datorita neplatii*evident), ei doresc acuma recuperarea asa zisei sume restante. Puteti sa ma ajutati cu un sfat? Se prescrie asa zisa datorie , considerata debit? Mai este valabila aceea lege , ca „datoriile” se prescriu dupa 3 ani?

  5. suzana permalink
    Noiembrie 14, 2011 1:24 pm

    am fost sunata si eu de pe acest numar 0310801818 pentru neplata unei carti de la Reader s Diggest.Nu stiu ce vor acesti recuperatori.

    • iony permalink
      Iunie 13, 2012 5:20 pm

      si eu am patit-o tot cu Rider’s digest. ca am fost plecat si am uitat sa platesc o carte.Apoi cand m-am intors, am platit-o. si dupa asta m-au sunat cei de la credit express. si acum ma mai suna de vreo jumatate de an. ar trebui cei de la Rider’s digest sa ii plateasca…nu tu sau eu. ca eu daca te pun pe tine sa imi recuperezi ceva, nu il pun pe cel de la care recuperezi sa plateasca, ci te platesc eu. nu asa-i logic. Na…asta e parerea mea. oricum vor 20 de lei de la mine si nu o sa ii vada 😀

  6. paula permalink
    Noiembrie 18, 2011 11:31 am

    am primit un SMS asa suna ” acest mesaj este pentru X va rugam sa sunati urgent la nr 031 1080 1111″. Am sunat si am asteptat pe fir vreo 10min pana cineva s-a indurat sa imi raspunda. Surpriza la capatul celalalt un recuperator. Am cerut de la IMP-speak english, care mi-a trimis email cu reclama la cursurile lor de engleza, un curs demonstrativ. Surpriza cursul ala de engleza costa 19.9 lei pe care nu i-am platit mai ales ca scria mare cadou si avea mai jos pret. Mi-am tot zis ca sun sa vad care e treaba si a trecut timpul. Cursul l-am primit in aprilie2011. Astia de la CreditExpress mi-au trimis SMS in noiembrie.Si acum vor de la mine vreo 70 lei, dar nu au trimis nici o factura ca sa ii pot plati, desi au promis. Am zis ca achit numai sa nu mai am probleme. Precizez ca eu nu am semnat nici un contract, era doar o reclama primita la posta si uite acum sunt datoare. Ce sfat aveti? Merci si ma scuzati de lungimea articolului.

  7. florin permalink
    Decembrie 23, 2011 5:32 pm

    si mie mia fost trimisa o instiintare de la creditexpress precum ca am de plata 51 de milioane lei vechi,pt un asa zis abonament cosmote neplatit.precizez ca nu am avut abonament cosmote niciodata. mi se spune sa platesc 44 de mil lei vechi ca restul ii suporta ei ca suntem in perioada sarbatorilor si o fac ei pe binevoitori. am sunat la credit expres si mi sa spus pana la urma sa platesc 7 mil lei vechi si ma achit fata de ei. sincer nu inteleg nimic,am fost la sediul cosmote din braila si nu mi sa putut oferi nici o copie de la contractul pe care eu nul facusem.am fost trimis la galati la sediul mare cosmote dar nici aklo nu mi sa oferit nimic,doar un nr de tel la care nu raspunde nimeni.am fost indrumat sa merg sa fac plangere la politie dar poate imi da cineva care a mai trecut prin asa ceva un sfat ,ce pot face,cum sa procedez. parerea mea este ca toti sunt niste tepari si cosmote si creditexpress

    • Silviu permalink
      Octombrie 12, 2012 3:44 pm

      Buna ziua,, asa am patit si eu , am avut un contract la Cosmote acum 1 an , si tocmai acum mi-a venit plic ca am de plata 2,400 Ron .. de UNDE? ca factura mea era de 300Ron.. Mi-a bagat penalitati 1,000 Ron ,100Ron nu stiu pentru ce , Factura a ajuns Din 300 Ron la 550 Ron , si imi zic in scrisoare ca ma dau in judecata , ca nu stiu mai ce … Tin sa va spun ca contractul l-am facut doar cu buletinul , si chiar nu am mai avut bani sa il platesc si acum mi-a venit plic de la CReditul”dracilor” , mi-e cam frica sincer 😦 …
      Vreau un sfat Va rog

      • Octombrie 12, 2012 4:19 pm

        E o problema, fiindca tu aveai un contract pe care nu l-ai respectat si daca nu ai cerut rezilierea atunci cred ca pot sa te dea in judecata. Probabil in contract aveai specificat undeva ce se intampla daca vrei sa renunti. De obicei sunt niste taxe care se achita daca nu mai vrei sa duci contractul pana la final.
        Iti recomand sa discuti cu un avocat.

      • Silviu permalink
        Octombrie 12, 2012 4:38 pm

        Da o taxa de 800 lei pentru ca nu am renuntat la contract… Chestia e ca nu mi-au zis nimic de Creditexpres… 😦 poi da si daca m-ar da in judecata ce s-ar intampla? ca eu sincer n-am nimic pe numele meu

      • Silviu permalink
        Octombrie 12, 2012 5:10 pm

        Am uitat sa mai introduc ca de la Suma de 330 Ron au ajuns la 2.400Ron (exagerat) si timp de un an de zile poate si mai mult Cosmote nu mai mi-a trimis nici o instintare de plata acasa , acum dupa o buna perioada sa ma trezesc cu 2.400Ron acasa datorie si cu o amenintare Zdravana , si cu o sperietura sora cu moartea 😦 … Pentru ca nu am salariu si nici nu lucrez undeva , nu am de unde platii suma aceasta 😦 pe care mi-a impuso pana pe data de 21 luna asta.

      • Valentina permalink
        Noiembrie 17, 2012 6:04 pm

        Ideea e ca penalitatile sunt foarte mari la asemenea contracte ( o.5% pe zi ) si pentru ca nu ai reziliat contractul si nu ai respectat perioada de obligativitate s-a ajuns la taxa aceea de reziliere de care spui. Eu te sfatuiesc sa vorbesti cu firma aceasta de care spui pentru a ajunge la o intelegere poate iti acorda rate pentru ca nu ai de ales in ceea ce priveste achitarea ei. Daca dupa atat timp, datoria nu a disparut, ba mai mult, a crescut considerabil…crezi ca o sa dispara acum ?

  8. ionut permalink
    Februarie 15, 2012 5:28 pm

    le-am cerut celor de la orange sa ne incheiem relatiile contractuale 3 luni la rand.,si de fiecare data au zis k ma suna ei inpoi,ceea ce nu s-a mai intamplat..acum sunt sunat zilnic de catre cei de la credit express…s le dau bani?..cat?..30 lei?:))..nu le dau 1 leu..

  9. unik permalink
    Februarie 15, 2012 6:57 pm

    si pe mine ma mai suna din cand in cand…dar le-am daat multa muie acelor domnite care ma tot sunau si-l cautau pe domnul ivanescu cica…muie multa credit expres de n-ati avea noroc in viata voastra!asta ca sa nu mai hartuiti oamenii.

  10. Mandroiu Maria permalink
    Aprilie 22, 2012 5:56 pm

    Maria sunt si am primit si eu un telefon de la ei.Nu am acceptat sa discut ca nu aveam timp,dar tot despre achitarea unei sume de 75 lei era vorba.Am inteles ca nu am achitat 3 cd-ri de la R Digest.Asta se intamplaacum 1 an.Dupa ce am primit CD-urile,le-am achitat.Am primit dupa ceea o carte pe care nu am comandato,amfacut retur.Cateva luni in sir mi-au trimis adrese sa platesc cartea.Am sunat la ei si le-am spus sa-si verifice retururile ca eu nu platesc nimic.Dupa 1 luna am primit o scrisoare cu scuze si cu rugaminti.Va dati seama ca nu am mai comandat nimi de atunci.A trecut mai bine de 1 an si jumatate si din nou au inceput sa-mi ceara bani pt CD-uri sau sa fac dovada ca le-am platit.Oameni sa fim cine pastreaza toate chitantele mai mult de cateva luni .Bine ca am incercat sa aflu pe net cine sunt si cu ce se ocupa,astfel am aflat de da dvs.cine sunt.Cred ca o sa-i ignor pur si simplu.

  11. Sebastian permalink
    Iunie 7, 2012 1:37 pm

    am o intrebare pentru toti cei care au primit plicuri cu somatii sau telefoane de la Credit express…am o asa zisa datorie la Reader Digest..s-a ajuns vreodata in instanta cu astia?sau doar ne streseaza pana te face sa platesti…astept un raspuns de la voi..Va multumesc si va doresc o zi buna!!

  12. elena permalink
    Iunie 29, 2012 10:25 am

    si eu am facut niste comenzi la avon si ultima facuta era pentru cineva care mi-a dat teapa si na platit iar suma e maricica de 700 ron eu nu am avut cum sa platesc iar acea persoana e plecata de atunci in italia si are cam 4 ani de atunci iar eu nu mi-am permis sa platesc si crdetima ca primesc somatii cu pauze dar niciodata nu am ajuns in instanta mai ales ca stiu ce contract am semnat cu avon dar acest crdit express ma hartuieste de atunci desi le-am explicat situata. si eu ma intreb daca e normal ce fac ei sau daca cineva a ajuns in instanta cu ei!..astept pareri despre acesti indivizi

    • Isa permalink
      Octombrie 20, 2015 9:20 pm

      Atata timp cat contractul este pe numele tau nu inteleg de ce mai comentezi,asa poate sa faca toata lumea comenzi la avon si sa nu plateasca.te ai folosit sau nu de produse,esti titular deci esti raspunzator.

  13. August 8, 2012 4:10 pm

    Sincer domnilor nare ce sa va faca din punct de vedere legal , cu ei na-ti incheiat nici un contract , asa ca doar cu amenintari , si daca va streseaza mult datii in judecata ,ca veti castiga sigur in instanta .

    • Isa permalink
      Octombrie 20, 2015 9:24 pm

      Va raspund la cativa pt ca stiu cum sta treaba.Atata timp cat cineva nu.si plateste facturile,Orange,telekom,oriflame,upc etc,au dreptul sa vanda datoria voastra unei astfel de firme.cei care au datorii nu au ce sa comenteze,puteti sa.i dati in judecata,va asigur ca vor castiga pt ca au acte doveditoare.

      • Costas permalink
        Iulie 29, 2016 4:58 pm

        Mai ISO tu ți cu ursu sau ți cu ei,crezi ca ne da in judecată PTR 30,50,70 lei ești cretina zău asa.

  14. EXCLUS MARTA permalink
    August 22, 2012 10:22 am

    ESTE O FIRMA CARE SE OCUPA DE PROXENETISM SI ALTE AFACERI NECURATE PE HARTIILE LOR SEMNEAZA UN ANUME MARTA CARE DUPA CATE SE STIE AMBII SUNT URMARITI INTERNATIONAL SE POATE SPUNE DOAR CA ANUMITE FIRME IN CAZUL MEU BRD FINANCE AU LEGATURA CU ACEST NUME DE FAMILIE DE URMARITI PENAL , RESPECTIV MARTA PRIN URMARE AMBELE NU SUNT CREDIBILE

  15. Vasile permalink
    August 31, 2012 10:32 am

    Nu platiti nimic…..Credit Expresu-ul sunt niste trepadusi care in afara de faptul ca streseaza lumea cu telefoane si somatii inutile, nu au documentele necesare sa sustina o cauza in instanta ! Cine face o acuzatie trebuie sa o si dovedeasca. Eu chear sunt de meserie si am ceva experienta in domeniul juridic. Mai mult decat atat eu chear am luat ceva de Rider’s Digest si nu vreau sa platesc, pentru simplu fapt ca exista o inselatorie pe net cu ceva comanda gratuita , vine coletul la posta, si acasa cand deschizi gasesti si factura cu pretul. Chear daca o returnezi o faci pe banii tai, si oricum esti in pierdere, asa ca nu am returnat nimic si ma joc si eu cu ei exact cum fac ei cu mii de oameni nevinovati !

    ASA ca nu platiti NIMIC si mai ales nu va lasati impresionati de CREDITEXPRES !

    • muscalu cristian permalink
      Septembrie 20, 2013 8:59 am

      cum putem lua legatura sa vb ?

    • nadia permalink
      Septembrie 27, 2013 2:04 pm

      Buna ziua! Nu stiu despre ce este vorba dar au venit si la mine la usa sa ridic un plic de la ei si am refuzat ;eu nu am nici un credit de la nimeni si nu am cumparat nimik ;in cazul asta voi vb cu avocatul familiei si am sa vad despre ce este vb .

    • Cecilia permalink
      Decembrie 9, 2013 4:07 pm

      Scuze!!!….Domnu’ cu experienta in domeniul juridic. Stiu ca la drept se da gramatica la examen. Ce tot scrii dom’le „chear” cand corect e „chiar”? Informatia dumitale e corecta, nu trebuie platit nimic trepadusilor astora. Dar „chear” – chiar m-ai stresat cu „chear”-u dumitale si nu m-am putut abtine.

    • gogaie ion permalink
      Ianuarie 15, 2015 8:33 pm

      N-au nici o adresa trecuta ci scrie doar Bucuresti OP 53, CP 240 iar firma mama cica e SVEA ECONOM CYPRUS LTD! Pai au ajuns astia sa ne f ta la cap? Asa prsoti am ajuns?

    • Isa permalink
      Octombrie 20, 2015 9:27 pm

      Esti jurist si habar n.ai sa scrii. „CHEAR” nu stii cu ce se ocupa Credit Express.Au doc justificatoare insa le folosesc in instanta nu sa iti dea tie contractul acasa pe care oricum l.ai avut candva.Va agatati de toate rahaturile sa nu va platiti datoriile.Te asigur ca daca ajungi in instanta cu ei,vor castiga in 98% din cazuri pt ca au argumente solide.

      • Geo permalink
        Ianuarie 21, 2016 2:55 pm

        Stimata Isa, mi se pare mi sau chiar Dvs le cam luati apararea? sunteti cumva purtatorul de cuvant al acestei companii? de cand si pana cand va intereseaza pe dvs. de ce nu isi plateste omul datoriile? daca tot sunteti in masura sa criticati explicati-mi si mie cum este posibil ca un card de credt de 3500 ron sa ajunga la 1 miliard lei vechi si ulterior la 30.000? in conditiile in care datoriile neachitate se prescriu dupa 3 ani????

      • Sorin permalink
        Iulie 17, 2016 9:58 am

        Cum de stii atatea si sari in apararea lor ptr ca mi se pare destul de dubios sa sustii f mult aceste firme de recuperatori?

      • Costas permalink
        Iulie 29, 2016 4:49 pm

        Sa o crezi tu Isa ,cu de alde tine șterg pe jos jegurile ăștia.

    • Mihaela permalink
      Noiembrie 10, 2015 8:36 pm

      Esti „chear” de meserie ?! Mhm , frumos

    • Ionut permalink
      Ianuarie 7, 2016 4:53 pm

      Salut! Daca nu platesti ce se intampla? am un ab la cosmote neplatit de aprox 3 ani si azi a venit un plic de la ei ca am sa le dau 25 mil. ideea e ca eu nu am platit ca am fost inselat de cosmote! am 2 reclamatii la cosmote si dupa aprox 2 sapt am primit mesaj de la cosmotr ca isi cer scuze pentru inconvenientele create! adica cosmote nu a tinut cont de nimic nici nu m-a cautat sa imi zica sa le dau x bani lor . au preferat sa vanda dosarul.

  16. saddam permalink
    Septembrie 21, 2012 9:56 am

    Am avut un contract cu ALLIANT-TIRIAC ASIGURARI SA pe cara l-am incheiat in luna IANUARIE si in luna SEPTEMBRIE i-mi vine somatie ca sunt restantier. Dar ce treaba au ei de ce nu m-au sunat cei de la TIRIAC? Sa ma instiinteze despre o posibila restanta?
    Nu vad legatura.

    • Lorelley permalink
      Septembrie 25, 2012 10:00 am

      Si eu doar ce am primit somatie tot legata de Allianz cum ca le datorez o rata de anul trecut. Eu am incheiat acest contract de Casco din Iunie 2011. Acum cercetez si daca nu inceteaza ii voi da in judecata pentru hartuire.

      • Ionut permalink
        Noiembrie 1, 2012 12:05 pm

        Si eu am primit de la ei 2 somatii cum ca am o rata restanta la Allianz pt Casco,,,din moment ce n-am mai platit contractul s-a suspendat si eu n-am mai fost asigurat,asa ca pt ce sa le dau eu 320E?!? Daca ma duceam cu masina lovita la ei o reparau?NU!! Pt ca era suspendat contractul

  17. laurentiu permalink
    Februarie 12, 2013 12:06 pm

    Asta ete o fira de camatarie vrea doar bani , cat de putini dar ii vrea , eu am avut o dartorie catre cosmote de 60 lei iar firma asta spune ca am 660 catre ei ; eu astept sa ma dea in judecata , hahaha , nu o sa castige

  18. Februarie 13, 2013 1:32 pm

    Acelasi numar ma suna si pe mine abuziv pt o restanta la zapp…nu am mai primit facturi deci nu aveam cum sa fac plata…am platit ultima factura dar mu si restantele si taxe de reziliere ca nu e vina mea ca sa ajins aici..apar cu sume facturate 0,dobanda 55 ron si taxa reziliere 360 ron…ce ironie…mai aveam 2 luni de contract…ii astept in tribunal

  19. SPIRIT permalink
    Februarie 26, 2013 12:12 pm

    NU PLATITI NIMIC NU AU CE SA VA FACA .

  20. horia permalink
    Iunie 23, 2013 7:35 am

    Nu vede nimeni dintre bugetarii platiti regeste, ca aceasta firma practica mereu santajul si amenintarea ?

  21. popescu permalink
    August 9, 2013 10:08 pm

    nimeni nu a raspuns ce se intampla daca nu mai poti plati. Eu am un card de cumparaturi la BRd finance din 2011si l am achitat de 2 ori pana acum dar in martie l am golit iar de 4000 de lei. Am ramas in urma cu plata datoriei si s a strans o datorie de 1100 ron.. Nu mai am posibilitatea financiara de a l achita si de a inchide cardul pentru totdeauna. M au dat pe mana celor de la creditexpress care ma ameninta ,bineinteles. Pana acum le am dat celor de la BRD 12000 lei in toti acesti ani . Ce pot sa fac?

  22. Octombrie 5, 2013 5:00 pm

    si pe mine ma hartuiesc desi nu am nicio datorie la upc, nu am contract cu ei, nu beneficiez de serviciile lor, dar ma suna non stop drept pt care am facut o plangere penala impotriva cucoanei care ma hartuieste nemotivat si i-am anuntat ca le voi face antireclama pe toate site-urile asa de dragul lor.

  23. george permalink
    Ianuarie 20, 2014 5:34 pm

    Si pe mine ma hartuieste credit express ptr un credit care nici macar nu exista.
    Asa mult succes si fuck off aswell.

  24. cami permalink
    Aprilie 12, 2014 5:20 pm

    Buna,eu am avut un credit la rbs(fosta abnamro), am platit din el mai am 300 euro, intre timp rbs a fost desfiintat iar datoriile le-a preluat acest creditexpress care suna in disperare dupa bani…te innebunesc cu telefoane si amenintari… Sa mai platesc sau Nu???eu nu am semnat nimic cu credit express

    • adi permalink
      Mai 23, 2014 1:36 pm

      nu mai platiti nimic

    • Ileana Liszi permalink
      Decembrie 18, 2014 4:08 am

      Buna, Cami! Situatia mea seamana cu a ta. Am avut un card de 4200 de la RBS, am platiit la el ratele lunare aprox. 350 lei. Anul trecut , daca nu ma insel … am fost la sucursala bancii inca existenta rbs din Cluj, unde am vrut sa-mi platesc ratele. Ceea ce e foarte important ca am poprire pe toate conturile de la banci, care sunt pe numele meu in valoare de 63500 (emise de un executor). Deci, ultimele 2 rate pe care le-am platiti s-au dus in contul executorului si nu a mai apucat rbs-ul sa imi ia ratele.
      Casierita imi explica, ca nu pot plati cash intr-un alt cont ca sa mi se stinga datoria si de anul trecut am ajuns la cheremul Creditexperess-ului cu o valoare de 4700. Am tot achitat cand cum, pana acand acum am de achitat catre ei inca 2600 de lei. Intrebarea mea este ce pot sa fac???
      Aaa, da.
      Si acum sa va zic cum ajuns la executorul de 63500… In 2007 am luat pe firma o linie de credit in valoare de 35000 RON. Lucratorul de la banca nu mi-a zis atunci cand m-a pus sa semnez vreo 70 de pegini, ca acolo in gramada de hartie, e si un contract sau ceva de fidejusiune . Ulterior mi s-a explicat ce inseamna acest lucru cand am primit hartia de la executor ca am de plata 55000 ron +8500 taxa judecatoresca, pt dosar, sau cum ce numeste… imi scapa termenul.
      Va rog din suflet, pe cei care aveti cunostinte juridice sa ma sfatuiti cum sa procedez cu cine sa iau legatura pentru ca executorul mi-a pus poprire pe contul de salalrii de 30%, iar CAR-ul imi retine tot 30%. Abia imi ramin ceva banuti in cont, din care trebuie sa LE PLATESC celor de la Creditexpress, ca toata ziua ma streseaza cu telefoanele lor!… la ei as mai avea de plata cei 2600 de RON. Deci va dati seama cu cesuma raman aprox, dintr-un salar de dascal!
      Pe langa toate aceste si Finantele ma streseaza cu alte telefoane, scrisori, somatii.
      VA ROG FRUMOS indrumati-ma, sfatuiti/ma ce si cum sa fac.
      Va multumesc pentru rabdare si ajutorul anticipat!
      Craciun fericit!
      Ileana

  25. Stefan permalink
    Iunie 12, 2014 12:28 pm

    Am patimit si eu su oamenii astia. Au dreptul de a se da avocati. Am platit cu o foarte mica intarziere o rata si am ramas dator 0.60 RON adica 60 de bani. M-au sunat de cateva ori pe zi sa-mi zica ca datorez 1 ron. Cand am avut timp am trecut si pe la banca sa platesc 1 ron datorat ca sa aflu cu stupoare ca de fapt era 60 de bani si se putea astepta pt asta nu era nici o problema. Daca ma mai suna astia o data cu cretinati de genul asta ii bag rapid peunde au iesit. M-au amenintat in fel si chip si m-au stresat aiurea la tel pt 60 de bani. Stie cineva adresa lor fizica in Romania?Bucuresti preferabil.

    • Lilian permalink
      Iulie 8, 2014 4:09 pm

      Domnul Stefan,buna ziua,lichelele acestea au cuibul in Bucuresti,Calea SERBAN VODA,Nr.133,eu le-am zis ca daca o sa ma mai sune inca odata sunt in stare sa ajung la ei la sediu,si sa o atarn pe domnisoara care ma suna si imi zice ca am o datorie la ei in valoare de 1.229.91,ron,care efectiv,este achitata la COSMOTE,deoarece am lipsit din tara,sunt in stare sa merg si sa o atarn de la balconul cladirii,daca au,dar inainte o trec putin prin palmele mele.ASTA NE ESTE ROMANIA LICHELELOR,NU STIU CUM SA JECMANEASCA OAMENII,CARE ISI VAD DE TREABA LOR,CU TOATE CA SUNT UNII CARE CHIAR LE-A AJUNS APA IN PAHAR SI SE REVARSA,SE CONFORMEAZA CU SISTEMUL NOSTRU DE 2 BANII,DE ACEEA NU MERGEM INAINTE,DEOARECE DACA VREM SA FACEM CEVA SUNTEM TRASI DE NISTE INCULTI,SI NISTE NESATUI CARE NU SE MAI SATURA DE FURAT,DE LA OAMENI CARE INCEARCA SA TRAIASCA DECENT,CU PUTINUL PE CARE IL AU,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      O SA VA DAU IN JUDECATA NENOROCITIILOR!!!
      .FACETI OAMENII SA SE SINUCIDA,NEMERNICI INCONSTIENTI CE SUNTETI VOI CEI DE LA CREDITEXPRESS!!!!!

  26. Madalina permalink
    Iunie 26, 2014 2:46 pm

    Buna! chiar in dimineata asta a primit si prietenu meu hartie de la Credit Express Romania sa plateasca doua facturi care trebuie sa le plateasteasca doar asa ca le-a venit la ei citire…o vrajeala ieftina…eu nu cred si din cate am auzit nici macar nu exista asa ceva..

  27. cristi permalink
    Iulie 13, 2014 5:18 pm

    mesaj pentru stefan, sau oricine altcineva!
    daca aflii adresa lor fizica, in bucuresti trimite si mie un mail, ca si eu vreau sa le fac o vizita, vin special in romania pentru ei, de 7 ani sunt plecat in spania, si imi tot trimit scrisori acasa cum ca am sa le dau vreo 45.000 lei, pe un contract de imprumut de acum 4 ani… chiar vreau sa le fac o vizita… adresa mea de mail e darkspak85@gmail.com

  28. leonard permalink
    Octombrie 22, 2014 5:03 pm

    va salut pe toti ce cititi aceste randuri.
    imi spuneti si mie va rog ce se intimpla daca nu vreau sa platesc celor de la creditexpress?
    am avut un abonament la cosmote, pe care nu l-am mai platit de vreo 3 ani….si de la 500 ron a ajuns la 4270 ron
    m-au sunat in aceste zile si mi-au propus, o asa-zisa afacere, daca platesc 806 ron, ma achit si de restul datoriei si scap
    imi puteti spune mai multe, va rog?
    cu stima

    • Andreea permalink
      Februarie 20, 2015 5:27 pm

      Si eu am un abonament la cosmote neplatit din 2010, de la suma de 400Ron s-a ajuns la 4000Ron, o perioada de vreo 2 ani nu au mai trimis nimic, si in toamna lui 2014 au inceput iar cu scrisori! Sunt speriata putin, pentru ca eu m-am casatorit, si sunt plecata in Belgia. Iar scrisorile vin acasa la parinti mei pe numele de dinainte de casatorie. Ar trebui sa le platesc ceva?

    • LETTY permalink
      Aprilie 24, 2015 6:49 pm

      pentru toti cu probleme cu firme recuperatoare daca va ameninta cu instanta de judecata,cereti-le contractul dintre dumneavoastra si firma recuperatoare in care sunteti de acord ca ei sa preia creantele in caz de neplata. Pe mine m-au dat in judecata si instanta le-a cerut dovada acceptului meu

  29. Noiembrie 28, 2014 11:39 pm

    Si eu sant hartuit de aceasta firma fantoma de 2 sapamini ma tot suna, sant disperat, am facut o criza de isteterie, am chemat salvarea, am sa fac o reclamatie la OPC, sant disperat

  30. constantin permalink
    Decembrie 11, 2014 1:54 pm

    Buna ziua,
    are cineva idee cat se pot solicita daune celor de la Creditexpress, pentru ca intentionez sa-i actionez eu in instanta?
    Contract UPC reziliat,taiat cablu de catre ei cu PV,platit pentru perioada cat am fost client.
    Reziliat contractul de catre mine pe motiv de servicii proaste ale upecistilor iar astia de la CREDITEXPRESS imi spun cu tupeu ca a fost intrerupt contractul pe motiv de neplata.Pai plata pentru ce daca eu aveam cablul taiat?In aceeasi zi am incheiat cu alt operator.
    UPC a pus la punct un sistem prin care se fereste sa dea ceva scris iar la telefoane refuza sa dea fisierul.
    Imi trimite CREDIT EXPRESS scrisoare pompoasa ca ma impusca pentru o datorie inchipuita de ei.
    Asadar fiind o inselatorie intentionez sa-i actionez in instanta si sa le cer daune.

    • Decembrie 12, 2014 6:46 pm

      Buna
      Si eu sant disperat de aceste hartuiri ale acestui SRL care se da recuperator, la mine e mai rau, au emis facturi dupa ce au aprobat rezilierea contractului, e ceva de ne imaginat, ce de la creditexpress spun ca se poate asa ceva, eu am studiat contractul nu exista asa ceva. Astep un raspuns de la ANPC, si de la Asociatia pentru protectia Consumatorilor.

    • Andrei permalink
      Februarie 13, 2015 2:12 pm

      Salut Constantin,

      Si eu am o problema majora cu UPC si Credit Express. Nu vreau sa intru in detalii pentru ca este o poveste foarte lunga. Se pare ca cei de la UPC sa-u spalat pe mani de persoanele/firmele care „aveau” datorii la ei si le-au vandut catre acesta miraculoasa firma CreditExpress.

      Ce am facut eu ca sa rezolv problema:

      1. Am sunat la UPC si am cerut o recalculare pentru datoria mea. Cei de acolo au fost foarte draguti si m-au ajutat.
      2. Am sunat la CreditExpress si le-am zis ca ceara o situatie updatata a contului meu de la UPC si isi rezolve problemele intre ei.

      Vad ca de cand le-am dat aceasta problema nu au mai revenit cu telefon.

      Oricum sunt niste tampiti. NU stiu unii de altii in interiorul firmei. M-au sunat o gramada cu aceeasi problema si de fiecare data le spuneam sa citeasca in istoric sa vada care e problema…si citeau istoricul atunci, pe loc. Iti dai seama ca nici macar nu se documenteaza inainte sa sune clientul. Asta ar trebui sa spuna foarte multe despre cat de profesionisti sunt.

      Sa auzim numai de bine,
      Andrei

    • alex permalink
      Aprilie 30, 2015 12:34 pm

      Pana la urma a fost cineva dat in judecata de acesti recuperatori de la credit express??

  31. X-ulescu permalink
    Februarie 4, 2015 3:14 pm

    Primesc si eu telefoane de la creditexpress…in ultima perioada ma distrez cu ei, imi bag si imi scot in ei de fiecare data iar duduia care ma suna imi raspunde de fiecare data cu acelasi calm ,,trebuie sa platiti”…dialogul este fascinant :))))
    Muie creditexpress

    • Isa permalink
      Septembrie 27, 2016 4:31 pm

      Asa arata profesionalismul,cretinule.Płateste.ti datoria,teparule.

  32. Iunie 30, 2015 9:28 am

    Ei functioneaza ilegal, credit expers spala bani prin ofschore ca societatea, ce incaseaza trimite acolo sa nu fie impozitat, dar ca sa poata colecata cat mai mult , sa fie rentabil ,baga pe gat penalizari mari, angajati saraci tac , au un loc de munca ,dar nu stiu cei va astepta in viitor, DNA este cu oki pe ei, Firmna este societate cipriota ,in 90% din tarile europene au fost dati afara, Asa ca daca vreti sa le faceti rau si sa va lase in pace depuneti in contul lor 2 lei lunar, Depunand acesti 2 lei lunar taxa de retragere este 2 lei bani pe care statul ii ia,

  33. Dragomir Bogdan permalink
    Octombrie 5, 2015 6:21 pm

    Niste derbedei,inventeaza debite si cauta sa recupereze chiar daca sunt prescrise!Eu m-am trezit cu o datorie la upc de 26 lei care a devenit 186lei.Le-am cerut dovezi si nu le au,nu sunt autorizati sa recupereze debite.Ei ma intreaba daca vorbesc cu Dragomir,nascut in anul……eu le raspund ca da,port 41 la picior si am scula de 20cm…atunci inexplicabil se supara si nu mai sunt prea interesati de recuperare debit

  34. meta permalink
    Noiembrie 19, 2015 9:00 pm

    …şi eu care credeam că sunt singura persoană din România hărţuită de creditexpres…. Ce se poate face împotriva lor? Mă sună la ore imposibile pentru a „recupera” de la mine o datorie la Telekom. Iar eu sunt cu plata facturilor la zi. Oare sunt bine plătiţi cei care lucrează la credit expres? Trebuie să fii ori ultranesimţit, ori foarte bine plătit ca să dai telefon la orele mici ale dimineţii şi să ameninţi pentru datorii inexistente.

  35. Noiembrie 21, 2015 10:40 pm

    Domnilor si eu am o datorie de 600 lei la telecom si nemernici astia de la credit expres ma tot hartuiesc cu telefoane si conform art 206 si 208 pot sa ii dau in judecata pt hartuire pe cei ce ma suna din partea firmei ca pers fizica si le pot cere deapagubiri financiare ei fac o infractiune care se incadreaza cu inchiaoare de la 3 luni la 1 an si mai este o varianta in care le puteti cere copie dupa contractu intre d-voastra si credit expres ca sinteti deacord sa va recupereze ei bani datorati altcuiva.

  36. Februarie 18, 2016 10:48 am

    stati linistiti oameni buni……..este decizia Curtii Constitutionale…….decizia nr 895 din 17 decembrie 2015……..executarile silite pot fi incuviintate doar de o instanta …….nu de executor………se incalca art 21 alin.1 si 2 privind accesul liber la justitie……..art 24 privind dreptul la aparare………..si noi avem drepturi in tara asta, numai ca foarte multa lume nu stie……….si eu sunt unel dintre cei hartuiti de camatarii de la creditexpres………mi-am terminat perioada contractuala cu o firma de telefonie, am facut cerere cu o luna inainte, ca nu mai vreau sa pastrez abonamentul peste perioada contractuala…….apoi peste perioada de contract mi-au mai trimis o luna de plata, pe care am refuzat sa o platesc……..200 lei……….apoi cei dela creditexpres au ajuns la suma de 650 lei……..camatarie pe fata.

  37. Roxana permalink
    Martie 7, 2016 4:31 pm

    Dupa 5 ani de zile firma aceasta se trezeste ca am de plata 480 lei…si zeci de telefoane de hartuire prin care iti pun termene limita si te ameninta cu exrcutare silita daca nu le faci pe plac..practic daca nu faci cum le convine lor te trezesti si cu telefonul inchis in nas.

  38. Ioan permalink
    Martie 11, 2016 3:54 pm

    SAlutare, am avut abonament Upc, dupa ce a trecut perioada de contrat am folosit in continuare UPC, am avut chiriasi care au ramas restant si au plecat, UPC a deconectat serviciile dar trimiteau facturii incotinuare, in momentul in care eu am vrut sa platesc restanta, ei au pus toate lunile in care a fost deconectat si au cerut undeva 900 de ron. Ce imi recomandati?

  39. andra permalink
    Aprilie 17, 2016 11:21 am

    Si pe mine ma ameninta mereu, pe langa faptul ca primesc apeluri mereu, desi sunt in plata cu ratele la banca, au inceput sa sune toti locatarii de pe strada, si asta ca nr de casa sunt de la 1 la 100 si ceva. toti vin acesti locatari vin sa ma caute. M-au umilit si m-au defaimat, m-au amenintat, ca imi ia casa, pensia. O firma capusa care nu face altceva decat sa atace integritatea umana. Nu mai vorbesc de felul cum acesti angajati vorbesc la tel. Umilitor, Rusine. Mentionez ca sunt o pensionara cu venituri mici, bolnava psihic, dar care a ramas in intarziere cu plata ratelor, desi platesc lunar, ca sa revin la limita.

  40. Antonia permalink
    Aprilie 22, 2016 2:21 pm

    Sa ma pis pe ei si pe toti angajatii lor care suna! vreti bani ! haidati la intalnire…

  41. Rogobete Mihaela permalink
    Iulie 22, 2016 4:08 pm

    De 5 ani sunt hartuita.Am avut abonament de 5 euro.Mi-au emis o factura de 50 euro.Am sesizat in urmatoarea saptamana,si ca raspuns,4 luni la rand mi-au facturat 50 euro.Am plătit abonamentul conf.contractului pana in clipa în care au sistat numarul,nu mi-a mai raspuns nimeni decat robotul,si de 5 ani,credit express ma suna zilnic,cum ca am de plată 5400 lei.Le-am trimis de 3 ori prin email documente justificative,inclusiv copia contractului,dar degeaba.Ne suna continuu si pe mine,si pe soțul,zilnic,la orice ora.Nu mai suportam.De 5 ani explic acelasi lucru,dar cred ca individele alea sunt formatate pe un singur lucru.Oare nemernicii astia nu pot fi opriti?

  42. August 8, 2016 9:39 pm

    Am un prieten cu niste abonamente orange SI II tot trimiteti somatii de la dumneavoastra ca are de achitat anumite sume Dar acuma numai 270 de lei poate Sa puna ca inainte a lucrat la negru dar acuma numai lucra ca a fost parat va achita din pensia de handicap dar pana in 2018 ce se termina abonamentele se va rezolva de achitat.Altul numai trimiteti pliculete va trebuie banii sa va reglati conturile .PA SI LA REVEDERE ne intalnim in 2018 la vara

Lasă un răspuns

